Saturday, July 18, 2009

Hands up!


Still da same...x der yg brubahnyer....asal r?cda just nak taw reasonnyer jer.......... uish.........erm. BSide ksedihan tue...hehhehe..der sometin yg wat aku nak gelak2 smpai guling2 cm cter industan....td baek pnyer pot aku dok level atas...tgkap tinted...then.....nmpk la 1 grup dak2 orentasi...wakakka...baeknyer dak2 tu lending lentok2 kat kancil aku...per lgi dgn selamber mamber ...aku tekan alarm kunci aku...haaa...terkejut korang...wakakkaka......mahu la dlm 5-6 kali aku tekan....cuak muker dak2 tue...dah cm segmen wakenabeb pun der gak....and the climax sence mser dorang nak bla.......wakakka...aku per lgi...tekan red button kat kunci keter aku.....then "nino nino" la keter kancil aku tue....plg x bleh bla.....dak laki yg ku sangka macho rupernye hancur...siap hands up lgie...mengelabah tahap cipan.....wakakkakakka.....
anyway thanx to dak2 orentasi tue...atleast der gak bahan yg leh wat aku senyum n gelak....klo x ...mesti aku senyap diam dan silent........yer r...environment kjer dah cm keadaan org berkabung jer.......
chill up cda!

No comments:

Post a Comment