Sunday, July 8, 2012

Sesedap Peanut Butter Cookies


saya nak senyum sorang2 sebab saya dah siap chapter 3 & 4
rasa mcm nak jerit kegembiraan yg teramat sgt !
Alhamdulillah 
now.....nk tggu  supervisor review n edit
mlm nie saya maw tdo lewat....tak tdo pun x per......i'm so excited nak wat chapter 1

******************************************

SEKUEL

saya start since August 2011 
sampai sekarang blum lg siap
sgt tough
*sigh*
ada masa ....ada sisi lain yg buatkan saya nak give up !

It's not an easy man when we are studying while working, which doing part time study. As part timer, we need to really manage our own time. Bloody hardest u know? 
kata2 dari rakan sekelas... and its true ...
bila time kerja...mmg x dpt sentuh langsung ...especially bler dah kat tmpt krja bru nie....huh
Blik....ada rzeki smpt sentuh....if x der....x sentuh la jawabnya
:(





ok...bye2
maw wat chapter 1 ^-^

2 comments:

ARIBA said...

be +ve..shida bujang, bekerja + belajar..orang lain ada yg bekeluarga..ada anak2..suami..balik rumah kene masak, ada tanggungjawab lain, and belajar...tu akak rasa lagi mencabar..diaorang pun boleh berjaya, apatah lagi shida yg single..takde anak2 yg tunggu mama dia balik..suami nak tunggu isteri..anak2 yg tunggu masakan air tangan mama dia....tul tak??..;-)

Noor Rashidalila Ab Rashid said...

btul tue kak.....tue cuma cerita sekuel masa lampau....cewaaahhh.....skrg..i'm oke bebeh

Post a Comment