Saturday, September 14, 2013

I'm back :)

Salam

Bulan lepas bulan hectic.....80% penggunaan hari last month adalah utk kerja. Student's assessment week + 2 big audits + shopping buku lib, bos bg cash 17K....mmg sronok dpt beli buku yg kita nak...tp klo dah byk sgt utk dbeli dlm msa 4 hari, leh muntah beb & plus with other miscellaneous tasks ...... ohh! saya baru perasan yg last month saya x da masa untuk diri sendiri...kesian sungguh ! saya tertekan sampai menangis (damn...keje aku asyik nangis je.)

Ampun ....Saya sgt x sempat utk jumpa kwn2..jd :

To Hanun : Tahniah dpt baby gurl....Aufa Arissa rite? cute baby as u are. Congrats gak utk papanya , hasnold....insyaallah senang2 nanti dpt jmpa ek :)

To Kak Mina : Ampun sbb lama x date ngn kak mina.....i really miss my sis mina....akak,fighting! utk akak,along,shida,syam....moga dpermudahkan segala urusan utk siapkan research....amin...jgn rsau, if cda n nik da dpt siapkan,uolls lagi suberp...trust me....pasti boleh siap! aja aja hwaiting!....if anything yg nak cda bntu apa2...roger je..insyaallah klo mampu cda tlg :)

To my students : tini,amir,bryan n the geng...maaflah janji akak ngn korang x dpt nak tunaikan.....x sempat nak bawa cheese cake utk kowang after raya...after raya ari tue akak da mula start bz....nanti free2 akak bawa ya....tq juga sbb sentiasa phm kje akak :)

To my one n only BFF, kawan susah senang bersama, kin : tahniah beb.....lagi bpe mggu je kan..ia akan jd saat memori yg sgt bermakna...sbb saya mengenali both of u,"dataran pahlawan"-->msih ingat??? .semoga smua urusan berjalan dgn lancar...maaf x dpt spend time sgt dgn kamooo.......jgn rsau insyaallah x ada aral melintang...saya akan wajib kan diri utk hadir.......beb,aku happy sgt !

18 hari lagi....yeah! finally...alhamdulillah..x sabar nak cuti.....x sabar nak pakai jubah ....x sabar nak pakai mortar board & hood....x sabar nak mbik scroll ....x sabar nak salam sultan...my convocation day :)

Next plan after graduate ? mengintai peluang rzeki kerja baru mungkin.......atau.....if takdir saya x berkomitmen dgn sesiapa lg......saya sambung bljr lg kowt.....sambung d tmpt yg jauh ckit..ntahlah......tgklah mcm ner....niat pun dpt pahala kan :)

ok. selamat malam. bye2 





No comments:

Post a Comment