Wednesday, January 28, 2009

ka rado meninggal!


cuti yg indah..indah ker?..dok umah ..lpak dpn tibi...so,as usual..qodo` smua rncgn yg miss....terutama INTAN...huhuuh...td aku bru tgk episod smlm...standrd r astro kan byk ulangan..ekekek~~.asal la cter tue leh wat my ka rado meninggal...napa sich..klo hero meninggal...sper lak yg nak ganti...x kan farid kamil lak...x sesuai langsung....tue...huuhuh.agak kompius...bibik aku ckp ending ...si intan ngn rado 2gether2...beh tue..yg g matikan watak tue knaper......x per la...tggu dan lihat......cter indon kat meleret2...yg mati pun tetiber leh idupkan blik...kompius 3x....huuhuhuh ~~~

4 comments:

kydie said...

lor..
ko ni kn shieda...

hahahhah

Noor Rashidalila Ab Rashid said...

hahahahah......
aku sjer jerk menghangatkn blog sendiri...
dunno wat 2 do r....ekekek~~~

kydie said...

hahah.. xper.. aku phm..
nnt jln2 hang tauk lah gmbr bebanyak..
hua3x

Noor Rashidalila Ab Rashid said...

hehehhe....
tul tekaan aku....
td tgk tb....der kelahiran kedua...
dah cm cter industan...huhuhuhuuh

Post a Comment