Friday, January 23, 2009

Segamat : Permulaan Hidup

mser muler2 dpt rsult spm .....frust mmg x lyak msuk matrix...hahahah~~~mcm da end of my life jer [pikiran x mtang time nie]...yer r..smua member kner cmpk kat matrix..aku jerk yg x dpt....menitis gak air mata...kcian parent aku...but aku cayer stiap yg jd mesti der hikmah....after dat...i got twrn dr uitm....dip in info mgt....huhuuhuh...ok la.....pder x der kan...mser muler dpt twrn..kat web x disertakan kampus ner...bjet dpt kat main...aleh2 cmpk kat sgmt......segamat..1 nama asing dlm idupku...time tue johor da only state yg aku x pnah jejak...tu namanyer destiny....dtemani satu family...aku reg as student kat sner...mser orentasi kolej...aku dpt sbilik haijar..dak perak yg baek.....dier ok la......peargh time orentasi cm anak itik jerk.......jerit sane jerit sini.....senior standard r cm tue...cm haram...bjet bgus jerk...dah la pepagi kner jalan cm askar jpun just smate2 nak g masjid....pahtu senior a.k.a fasi leh tunjuk jln jauh...bobgek tul....tue x msuk time mkn cm kambing jerk...mkan nak seminit dua....klo tercekik...cm nak tanggung jerk......tp tu la namanyer kenangan...at least ble kenang blik leh wat aku tersenyum.....leh bantai gelak...mser reg part 1 dlu...x knal org langsung....tp aku still ingt lg...first person yg aku knal meas yg satu course adalah hurul ain..time tue nak dftr kat dewan....dok sblh dier...tue yg knal tue.....tp x taw si hurul ingt ker x..ekekke~~~kesan dr orentasi adalah kakiku melecet...sengal!mser tue trus mama n abah g sgmt...smate2 nka tgk anak pompuan dier yg comey nie...ekekek.ngade tull.yer r...1st time tue dok jauh dr family...kompem korang pun same...jgn nak perli aku soghang ek....abes orentasi....kner pndah blik..dok blik 4 org...so dpt dok ngn ayu dan bal jerk....time muler dok sgmt..idup lintang pukang lg.....x nmpk arah tuju lg....nama pun permulaan ek...

6 comments:

missyikeen said...

owh..begitu cter mu....hhaha,byk lg 2....

Noor Rashidalila Ab Rashid said...

taw x per...mari menghayatinyer

kydie said...

segamat best pe..huhu

Noor Rashidalila Ab Rashid said...

taw x per...kenangan terindah tue kidi...

kydie said...

haha..
aku pun ade kenangan terindah bsma MR P... hahaha..
teringat zmn muda2 dulu..huhu

Noor Rashidalila Ab Rashid said...

kidi..kter sentiase muder r...huahuahua~~~
MR P...???!! tetttt.....

Post a Comment