Tuesday, March 31, 2009

Pangsun......sweet memory

[ Bas no. 2 ]

[ bergmbr sblum say bye2... ]

[ Us........pangsun ]

[ Khemahku.......... ]

[ Aku pancit ]

[ Mai n da geng wit us ]

[ Rakit Time ]

[ 1st day ]

Asalnye...honestly aku x sker g pangsun 4 dat xtvt.......last2 aku g gak....tu pun atas bebrapa sebab.....1st...aku nak grade on time....2nd...sbb en azmi soh pegi....3rd....sbb...ekin n anum g....then...should i say no.....hahahhahah.....rmai seh g ctu...dlm 300 lbeh.....ader certain xtvt aku x join..bkn per...bgi org laen peluang dlu...huhuhuh.....best tu best la....sbb dr sekolah dlu aku der join camping gak......pengakap.....tp kan....camping kat pangsun more relax.....n fun......byk yg aku bljr...bljr utk khidupan...cewah......aku still ingt time jungle traking....mula2 mmg aku x mo join gak...tp bler aku tgk anum shafeera yg skit kaki pun leh naek...x kan la......tp dgn kapasiti yg terlebih nie...agak pancit...smpai la nak dkt pncak ke air terjun...aku leh rehat kat tepi coz x larat...tp aku terharu sgt.....rmai yg care....terutama mirul n penghulu...siap nak bg air glukose......terharu ya amat....ekin n anum pun...kcian dorang...sbb aku die org lmbt smpai.....plg aku cm terharu smpai nak nangis...ialah en azmi n en burn...2 lect yg baek.....snggup tnggu aku.....naek same2 ker puncak...thnx to all.....but aku terasa pd seseorang...x der ku hadap sngt.....atleast tgur la.....ker aku yg sgt sombong utk dier............biar aku jwp : YA...x per la...biar la dier rser ckit................x pedih mana pun.......lalallalalalal

No comments:

Post a Comment