Saturday, March 21, 2009

Riang Ria Bowling BO6A.....muah!

[ bo6a ...gurl jer....boy x trun lg ]

[ huhuh...x sbr nak bling bola ]


[ gaya seorang pro...pro?pro ke longkang.....hauk jer.... ]

[ team menggelabah (me n ekin) + team scorer (encik,paw n apeez) ]


[ BO6A....muah...luv them soooooo much ]

[ hidup MUH.....tiada bintang....lalallala~~ ]

[ nak blik uitm dah.....maw lg.... ]

Hallu....update blog lagi....hehhehe...x da keja ka? ......nie nak cter time xtvt RIANG RIA BOWLING...hahahha..nama xtvt nie cm kelakar jer mula2...but lama2 cm ok jak.....huhuh.....4 da 1stly...i would like to thank to en azmi coz...mengilhamkan xtvt nie...even time tue...smua bz gilak...but smua leh join ek...huhuhuhu.....bab enjoy smua x tolak.....then thanx to ekin coz sudi temankan beli adiah utk 2 ari tue....hahahahaha....gilak......ni kre 2nd time aku g curve nie....dlu just tgk wyang...then rite now...maen bowling....hehehhehe......so,aku satu lane wit ekin...sblh lane ngn paw,encik azmi n apeez...gila..dah law crosslane...mak oi......klo x longkang.....longkang lg....dah la team en azmi...scorer.....tp aku hauk jer.....redah jerk...enjoy kan.....then pastu thnx to HR coz sudi handle mser penyampaian adiah...hahhahah....then....kte org g tgk wayang......cter dragon ball....maw konker gak dak clx kat dlw wayang tue.......hahhahaha.........thnx to ecik coz bg pluang kter org kalaoke...even dlm 10 minit......hahahah...gile puas nyanyi lagu MUH.....lagu untukmu....tiada bintang....lalalalall~~~~~huh......enjoy abissssssssss.......

2 comments:

hazeeq said...

wei..naper x ajak aku men boling???=( sedey aku.. apis nyebok je r.. hahaha

Noor Rashidalila Ab Rashid said...

hahahah......sowi la bro..ni acara clax..apeez jmputan khas dr lect ek....
ko pun maen bowling x ajak aku...hahhaa~~~~

Post a Comment