Tuesday, April 13, 2010

Angin Bayu ~~~~

11 April 2010

Lepaking wit my BFF ...ekin...
somethin yg still cm x expect yg after stadi nie buleh kuar stiap bulan.....
bkn per time stadi dlu...
eventhough kami dulu..
satu kampus
satu kelas
satu kolej
satu wing
satu bilik...
nsib baek x 1 katil.....wakkakakaka
msti susah nak jmper...means time cuti la....


Where we go?...
1st bajet nak g Museum.....
nak tgk pameran keranda...aduh.....x kesampaian lak...
last2 g MV ........Sunway....Sogo......Selayang....
Wah...jalan sakan....
ekekkekek~~~
so....kata hanun ....20 hb nie dier fly snie...
insyaallah.....lepaking sesame...
top2...dorang suprise besday aku
hahahahha
4 ur info dr sekolah dlu..mmg aku cm gini kan perangainya
klo buleh org x knal pun aku remind dorang pasal besday aku...
sbnarnya bukan poyo royo nak market kat org...sjer jer
tu kan buleh merapat tali silaturahim
ahhahahahahha~~~~~
tpi aku still ingt lagi my 2 best buddies ...celebrate 2 @mCD sEgamaT
jap....maw cri pic tue....



pic nie byk cerita yg tersirat....
wakakkakak~~~
n time nie mmg best bgi aku
love u all from the bottom of my hear la


erm...now nak skip to other topic
budi bahasa budaya kita

entry nie bukan nak kutuk sesaper...
bgi aku...if ko cun n pndai mana sekali pun...
if x reti nak guna budi bahasa...
x guna jugak....
erm.....
1st...nama pnggilan...bukannya aku mintak kami di panggil datin or puan seri ker....tpi....jgn la smpai panggil dgn nama panggilan yg buleh automatically wat muka kami berubah...syar dah kner "makcik"...aku dah kner "aunty".....KELAKAR SGT LA....
2nd.....lama2 aku bljr sometin...dont put student prob dlm urusan lib....klise...asyik2 alasan tue...sudah la...asyik nak rush...jer....robot kah kami?tin sardin btul...!


3rd......arghhh...mlas la nak tulis......

aduh.....tdi der idea nak tulis...top2 der supplier dtg....wooooo~~layyyannnn~~





1 comment:

wenk said...

oit..nak join boleh?

Post a Comment