Wednesday, April 28, 2010

Noorasyikeen & Hanun Afiqah...Thnx Yaaa ♥

24 April 2010

Selamat Hari Sabtu
As usual kelija d ari sabtu...eventhough x der nyer sdnt rmai2 nak dtg....hohoho
Plan wit my 2 best buddies ...
Noorasyikeen Malek and also Hanun Afiqah Mohd Pauzi

[ Ekin ♥ Shida ♥ Hanun ]

Parents hanun g umrah...so,alang menghantr ke airpoot...
so snggah la jmper kmi...thnx yaa~~~
smbil menunggu ekinn bes mengajar...
aku g la car wash sblh mahsa nie...rseryer da bkurun x menyeSPA kan keter aku nie...



[ best pot utk lepak tgk astro kat dlm esso ....sblh mahsa jer pun ]

So...our first destination adalah MMZ ...wah...
harus gler lmer x ke sane
dlu...time stadi2 ...asal der fulus lebeh mmg ke sane jer r...
aduhai...makin mengepam la badan aku nier....wakakka~~
menu utama: nsi lemak ayam madu...
TERBAEK wokk...

adoyai....smbil aku nak memblog nie...btul2 tpi aku 1 couple stdnt dok wat pe ntah...
mengong....!
hahahhahaha.......

[ tengok......tangan kami saling ke sana dan ke sini... ]

Tadaa.....HAppY BelaTed BesdaY to me...
thanx ya num n ekin again...
wat a suprise ! (eventhough da dpt agak)
so....celebrate besday thun nie bertemakan flora n fauna...
destinationnyer adalah taman kat area seksyen 6 kot...
ala sebelah mahkamah...
adoyai...sooo romantik...
maklum la..bertemankan unggas yg berkicauan...
daun rerumput yang melambai di tiup bayu...
(hahahha...maaf sastera saya agak GAGAL sedikit)

[ cekelat cake....thanx dude! ]

[ my luvly fwens a.k.a organizer!...ahaks ]

Next...adalah ke Ole2...
karaoke Jamban...
eventhough xtvt agak klise stiap kali jumper...
but...ada aku kesah....wakakkak
da dpt jmper pun kire syukur...
atleast..dpt lepaking sesame ...kang der yg kawen dlu...x dpt la nak lepak2 dah nie....
hoohohohoho~~~
erm...pic karok der kat num...x smpt nak mbik..bateri kong mengengkong....
ohohoohoh


[ kein...kenapa kaw begitu? ....hohoohoh ]

PAstu.....niat di hati nak bawa ekin ke i-City
adoyai...sowi la...
ada reason yg membuatkan kita x dpt....
nak parking dah tue...top2 kner patah blik...
jgn sedih baa...
msti der hikmah nyer..
ner taw...top2 pergi ...der bnder x elok jdi g...contoh: aku terusha lelaki encem...wakakkakaka
next time yaaa~~~

[ thanx num....ingt gak ko fav cekelat aku.....hahaha..ni sekali togok jer! wakakakka ]


Khas Pantun Merepek Mereban ni UTK
Noorasyikeen Malek & Hanun Afiqah Mohd Pauzi

Pergi Tadika Jumpa BarneY
Ajak Barney Makan Maggie
Ekin n Hanun 2 bff ku ini

Tahun Depan boleh celebrate lagi


hohoohohohoh



No comments:

Post a Comment