Tuesday, October 19, 2010

bowling bowlongkang

Tarikh : 9 Oct 2010
Tempat : Bowling Ole2

Kejadian: Training la konon!
Ahli tetingkap : me,kak pojie, syar n boy

( kak pojie la sifu kami !)

d sbb kan esok arinyer maw der tournament kolej
jdi...dengan tunjuk ajar ku sifu (kak pojie)
maka...ke oleh2 la kami...
1st time g...tmpt dier best gak..sbb x ramai lgi pluss lane dier bru lgi....
kak pojie dier dlu atlet sukma acara pedang....
so.....mmg taram menaram jer la cara permainan kami...
tpi kak pojie...thnx sbb byk bgi formula utk maen bohling nie...wakkakakakak

Tarikh : 10 Oct 2010
Tempat : IOI Mall Puchong
Kejadian: Tournament MI
Ahli tetingkap : me, syar n boy


1st time g IOI...
ahli psukan 3 butir jer...org laen 4....
tpi ok wat...'rsultnyer 14 dri 24 team...giler x cm kebanggaan negara ek..
asalnyer 1st lane...dah lane asyik prob jer..
trus jdi last lane...anyway...thnx to all crew MI yang sanggup melayan kami...wakkakakka~~
ish....aku btul2 teringat bowling clax dlu kat curve....memori beb!
even x aktif sukan...tpi aku dpt sijil bowling.....leh apply kat ISN ni...hoohoho

( banner.....tournament utk stdnt...staff tumpang sekaki)

(nama team : MAAF ZAHIR BATIN)

(boy & syar sedang teruja melihat aku strike....weeyoooo)

(lane prob....miss syar sudah cekak pinggang..)

Tarikh : 13 Oct 2010
Tempat : Bowling Mid

Kejadian: Clbrate bday Syar
Ahli tetingkap : me,kak pojie, syar n boy


nie mser bday syar...
dsbbkan percaturan stock baju aku d blik syar agak kurang..jdi..
terpakse la aku berbaju kurung smase
maen bowling...ko der?
hhahahahha.....mner pnah org maen bowling pkai baju kbgsaan....hauk jee la~~
but....ok wat...score plg worst la....maklum la kner control ayu pakai baju kurung taw nyah~
alasan belake!
paling care sbelah lane aku bdak2 bajet tere...blg bola senget menget...tpi score not bad...
fening akak oooi~~

(time ni sifu de! tgk tue...bagus saje!)

(aku tgh snap pic nie....asal boy gelak tue...sbb aku mpir jatuh ke longkang sebelah dek kerana nak menangkap pic ahli pasukan....opocot!)


No comments:

Post a Comment