Monday, October 18, 2010

yana tunang ♥

10-10-10
best kan number nie...
kompem...rmai dok kjar2 bnder nie...
b4 attend yana tunang..... pginyer der bowling tourament kolej tmpt sya kjer..
erm...yg tu....bler dah ckup pic...akan d stori mori ek ek ek....
...yana tunang.....
d buat d Restoran Serai Mas , sec 23

[ sper antu nasi beriyani...jmput la ke kdai yana ]

kat kdai dier nie.....sederet ngn restoran steamboat yg besar gajah tue...
kirenyer dah 2 kali aku ke sini...
1st mser opening ceremony kdai tue....
2nd...time yana tunang....
restoran ni family dier nyer...untung ko yana...
der mjlis gner restoran x yah kecah2 umah...hoohohoho...
yana n pasangannyer , aizad famy (btulke aku eje nie?)....
hahahhahaha....
congratx wat 2-2 member aku nie...

[ aizad n yana ]

dorang ni smemangnyer gler2 ...sesuai benor la...
aizad....klo kte org kuar hangout...bwk dier skali....
maklum la ...x yah wisau either bwk kamera or x...
tunang yana nie juga photographer....kecek sane kecek cni...
hoohohooho~~

[ wit aizad n rai... aku watak tempelan! ]

insyaallah dorang akan langsung pada january...
010111 kowt.....btw...thanx yana n family coz sponsor kaen utk kami
maklum la ....time mjlis jdi penanggah...penangguh..penanggoh...lbeh kurang r...
tukang bagi sebenier ...hoohohoho

[ nak cri bju laen nie...aleh2 kat fb n blog bju smer jer nie....hahahha..]

ari tue ilya...then proceed wit yana...
pastu aku terhidu rai punyer...
hahhahahahhaha......
dok predict org...top2...hahhahahahahhah
mser blik nak slm mak yana
mak yana tnyer: haaa...bile lagi?
perlu ker aku berOPOCOT ketika tue...
x nak terbang tinggi...sebab aku takut jatuh...kalau jatuh msti aku nangis
tpi jwpn tue aku jwb dlm ati...gler per...
org tnyer simple...aku dok jawab bermadah2....sewel namanya tue....
jdi utk mnjwb soklan mak yana ...aku pun jwb "ish...kakak dulu"
selamat kan jdi anak ke 2 nie.....weee~~~

[ wit rai...n mini box tue der cupcake yg 100% dbuat oleh yana ]

mser mjlis nie part yg pling best...
idangan mknan mmg best la..lauk2 kg...sesuai benar la ngn aku...
klo der marshmello bersalut budu lagi layan nie (syar n kak pojie taw resepi gler ni...kan kan kan )
top...gdis2 merequest ice kim...
mentang2 restoran kan kan kan...apa laga!
aku rser budak2 cm terbeliak biji mata dok tgk aku n kuncu2 dok pegang icekim betingkat2...
sowi guys....hahahhaha

[ icekim icekom icekem icekam...wakakkak~~]

da main things is yana n aizad...
smoga berkekalan hingga akhir hayat ( advance smpena mnjelang pernikahan kowang nanti...)

ok daaa...
maw wat report ref interbiu ..

No comments:

Post a Comment