Friday, October 1, 2010

sesat menyesatkan~~

post nie aku cerite pasal kjdian smlm...sesat...sesat...sesat...yang ado~~. lpas kjer trus g lib...along,Justify Full kak mina,alex ngn syam...huuuhuh...LCSH.....stands for what? nak taw ...view kat fb status ari tue...hoohoh..byk definition yg dberi oleh fwens...pas bersengkang mate kat lib...padahal...sekejap jer.....sbb x bwk lappy...jdi mule2 g toilet....alsan..padahal g comp undergraduate corner...menyamar jdi dorang...hehehhe.....fb la jwbnyer...pastue....teman kak mina ke toilet...teman?hahhaha...fb la gak.....lpas librarian kat ctu bgi announcement yg lib da nak close, jdi kmi berkonvoi la ker kdai mkn...perut mmg dah bukn zapin jer...tpi cacing2 dlm perut dah siap shuffle lagi....hahhahahah.....lapar.......1st g kdai mkn kat pantai dlm...yg nie pnah g makn ari tue....so, x susah sgt...top2 tukar plan....nak g mkn bangsar....aduh! lemah makcik d buetnyooo.~~. x per follow along n kak mina...try tmpt bru..ner taw dpt jdi port pas nie kann...mker kami mengonakan kerter masing2.....aku nie leh d ibaratkan x sabar jgak...sbb...aku dok ikut along shortcut w/out kona tmpt kak mina n syam pusing....top2...dah tersasar ke kerinci.......yang ado~~.......ok2...mmg dalam hati trus set "cda jgn panik, bangla g klcc pun x sesat...x kan aku leh sesat, IC gue kaler biru tue.....+ve thinking time tue...top2...kat kerinci mmg pack....maklum la org ckp kner "awas" ckit tmpt tue...dan dan tue jugak la aku tmbh volume radio....actually nak cover panik tue....panik nyer sbb sesat plus bateri kong x dpt contact along,kak mina n syam...aduh....bateri hp merajuk sejak dua menjak nie...aiks~~ then...smpt sesaat jer dgr instruction dr syam....uturn n msuk jalan bangsar....top2....dah ke mane2 la aku pergi....dr bangsar...ke jalan pandan ke ker bangsar village....then aku dok usha plat keter syam...top2 jmper...aleh2...dok tawaf.....aku grak la...tkut mkin sesat...jdi...aku gambel jer....banchmark aku adalah "petaling jaya"...alhamdulillah...nmpk jer stesen lrt universiti...lega aku....trus la blik umah...sowi to mama n abah...ila sesat ....smpi umah pun 11.40 ...mak aiii~~.....soghan2 lak tue...along n kak mina pun bateri kong....syam pun sesat...cian dier gak~~ bak kter syam.....bnder nie ngajar kiter spaya myb lbeh familiar ngn kawasan2 area ctue......anyway....along,kak mina n syam....thnx a lot sbb snggup cri cda.....luv u all~...sowi menyusahkan.....dan2 tue gak aku baek pnyer beli hp mobile charger kat petronas...jadi tiada lagi bateri kong...!

Gambar ryer umah aimi aritue...sjer menyelit...terselit..~~

[ mak su aimi...bru aku taw....adek bongsu mak cik maria....]

[ aimi...cikgu tdung kuning, aidil....jgn lper crikan pilot encem2 utk aku, acap......paksu aimi wannabe~~]

[ kowang tgk muker aku yg terlebeh dos mkn satey ngn nasi impit...acap tue dok sengeh2...aidil....no komen ! ]

No comments:

Post a Comment