Friday, February 6, 2009

Aku jatuh cinta

haaaaaaaa......pe mcm statement.begegar x?ok la...let i stori mori utk korang....cinta.apa itu cinta? subjektif rite......mostly member aku x taw psal kisah cinta aku kcuali ekin n hanun....dorang besfren aku...so,dier org sgt phm...aku jatuh cinta...pelikkan...nama dier aiman...dier kjer biase jer...government la..kastam..umur 26...beza 3 tahun....baek la....memehami n kelakar orgnye...agak romantik.....yg pntg nmpk kepimpinan...tu la yg aku cri slama nie....plg penting dier ske bg bunga fav aku....bkn roses...but....bunga lily...haa....pic nie aku mbk td mse jumper dier kat alamanda....pemalu konon....mbk side tepi jerk...x per la.....hahhahah...key la....sbnrnye..mamat nie x knal pun..lpas research kat ukm td..trus lepak chill kat alamanda....so,tgh2 jln area dpn kdai bju...mamt nie melintas...so,dgn tanpa segan silu...snap la...ntah laki org ker pakwe org ke.....sowi la kpd empunye....pjm jap jerk...but,penampilan dier mbuat kan aku terkesima ...cewah!sbnrnye......yg aku tlis kt atas tue....actually ciri2 lelaki yang aku wish....but...as we noe..x smua yg kte nak kter dpt...rite?x per...klo jdoh x kemana ...rite...sampai mser....msti aku jmper mr right aku....kan kan kan....so,as conclusion...i'm still SINGLE lg maaaaaaaa........hua hua hua ....

4 comments:

missyikeen said...

walah...aku ingt da gempak td..rupenyer wt pegakuan single lg lak..haha..anywy dat man mine k...hahahah

Noor Rashidalila Ab Rashid said...

mine?....hhuhuh...abg ungu aku x der pic jelas...so,td ksi pjm kan...so..hauk je....

missyikeen said...

hahaha...mse kt depn abg ungu..xnk ajk berpic..da blik segan lak..hahah

Noor Rashidalila Ab Rashid said...

off course segan...sah2 wanita melayu terakhir..hua hua hua

Post a Comment