Sunday, February 1, 2009

Malunyer VS Burger Ayam .....

huhuhu....now aku kat kolej.......9.30 td wat meeting ...ngn ajk xtvt...psal agenda trip melaka....9 mlm aku n dua pahlawan terbilang (anum n ekin) trun g beli bnder yg leh msuk perut...n menu yg kami pilih adalah burger....burger ayam.......anum whout mayo n ekin benjo(perluker tulis smua tue.....x per blog aku pnyer....)huA hua hua .......so.......haaa..nie nak start cter nie...cter nie aku anggap memalukan gak....mser nak byr burger...adalah mamat nie jln depan aku....ensem?jap nak tnyer ekin.....ekin ckp not bad..cmer potongan kpala n rmbutnyer agak pelik...mayb bru lpas g salon kat uganda kot....so...nie x taw la di ibaratkan aku malukan dier or dier dimalukan...aku rsernyee..konsepnyer yg same.....whatever....so...aku dgn tanpa segan silu......menyuruh pahlwan terbilang memandang mamt tue.....huh...kompem mamt tue dengar..sore aku bukan nyer plahan.......huhuhu....lpas tue...kter org leh bantai gelak...anum cm nak tergolek n ekin cm nak tersedak cendol..huhuuh.....yer r...dah la serentak tgk muker pahtu tkjut ngn rmbut......gler bantai gelak...auotmatically la mamat tu cm taw...so..muker nak cover....malu la tue...ekekkeke...then....aku lak yg kner malu pahtu...mser byar...leh kurng seinggit...x pula pakcik tue..panggil balik....waaa...malunyer............tp its okies.....anggap mamt tue bwh umur n bru lpas spm....paper pun..now nak g hafal 8 step en azmi tue...so...cau bedah!

4 comments:

missyikeen said...

haha..sy r phlawan tepilih 2...hehe

Noor Rashidalila Ab Rashid said...

pahlawan terpilih?...terbilang la......(smbil menggeleng2 kpala)

kydie said...

haha..aku rs kwg dua2 sm malu lah.. hahah..

tp part plg best ms ko kn pgl ngan pkcik 2..huhu.. ala pkcik..singgit jer kot...! haha

Noor Rashidalila Ab Rashid said...

hahaha...of kaus..dua2 malu...kter mater bertentang mater...hua hua hua....
tu r pakcik tue....sehinggit pun....halalkan sdah.....

Post a Comment