Tuesday, February 3, 2009

Surat Pekasam....

ari nie..idup cm bercampur baur....sentap?bengang?hangin? ntah r......sbnrnye x der paper pun yg nak di setorikan sgt...cme cm tercalit ckit insiden yg cm sentap jerk....okies...aku ner lead trip g melaka..so far..ok la...cmer der 1 syarat yg mane kner cr 1 lect pompuan.tpi tue x der hal maa..so,dah hmpirr smggu lbeh aku n dak2 clax discuss nak cr lect pompuan.....rpe2nye der lah one gurl nie nmeer die J...dier nie ntah la..aku x knal r.....cmer saiz die lbeh kurang aku...cmer aku slim skit....slim ker?hua hua hua...si J di amanahkan oleh lect aku soh paskan satu surat nie kat aku...mmg penting bg aku...yer r...nak surat tue nak bg kat timb dekan.....n nak bg kat puan yg handel bas tue.....then surat tu lah menjelaskan yg kter org dapt one lect pomppuan.........uhuhu......yg nak jd bahan nie...npe lah J tu g simpan sjer surat tue. ....wat pekasam ker....ikan pekasam pun sedap gak....even x knal dak part 6 pun...menanyer lah kan...tnyer org leh kan...nie b4 cuti mid term g peram surat...naper la kmu wat cm tue.....x pepsal kter org nie dah cam wasting time jerk..x per la.......dah nak jadi.......biar la...klo nak membebel lmer pun x leh.......then,ptg lpas taw dr lect yg surat tue J pegang..then dgn thap keHANGINAN ku ini...lantas ku menelefon..katanya nak bg surat sok plak..J J J.........J for jambatan.....esok..kter nyer dok luar..x dok kolej.....hahahha....x pe la...mayb org anggap aku x sbr...tp.......aku xtaw cm ne nak xpress......so,aku msuk dlm kter kancil aku....start enjin..........dah la hujan gile lebat.....dah lah sowang2....huuhu..per lg...cr r rumah J....lastly dpt gak surat tue...nie alang2 aku nak blik umah leh r aku cr...klo x ...harapan!..x per la...in other site...thanx gakk kat J coz sudi simpan surat tue n ajar serba ckit psal surat tue.......hanya kerna sekeping surat........giler r.....bler aku imbas blik...cm x caya jerk...but...hahahha....now aku kat umah...nak g tdo...sok kne grak awl coz clax dgtal lib kul 9.....kang jem lak..daaaaa....
p/s: thanx 4 kas n da geng sbb tlg tnyer pn mashitah n also to hurul.....

3 comments:

kydie said...

pe kaitan ikan dgn cter nie...?confuse...hehe

missyikeen said...

means surat 2 da di simpam cm ikan pekasam kut..haha

Noor Rashidalila Ab Rashid said...

tul ekin.....

Post a Comment