Tuesday, February 10, 2009

Lappy aku.......


aku taw lappy aku x secanggih lappy org laen...but...y r..kenapa.............kner rembat lappy aku!aku sedih sgt...bler org tnyer...cm nak nangis jerk..x per la..aku pkir positif.....aku realize kecuaian aku...aku cuai dan leka......tp kan...nper songlap lapy aku....sebab aper ..ACER...sengal lah.....aku x taw nak dscribe prsaan n diri aku cm ner....cmer sedih yg teramat ek......LULUH......noe wat....aku taw der hikmah dsebaliknyer......at least aku smpt rser msuk blai polis....tp..wat for?aku rser air mata aku dah ckup kering utk smua nie.....benci2....lappy tue under warranty lg....skg...smua under siasatan...aku taw potensi nak dpt lappy tue blik tipis...tp aku still nak bwk ke muka pengadilan.....at least der srpihan perasaaaaaaan skitt ya amat nie si pencuri tue leh rser.......aku nak tlis lg psal lappy aku nie....but i think i better stop rite now...mata aku dah bergenang nie................................................................tp dkesempatan nie...aku nak ucap thanx kat smua yang care kat ekin,anum,tracy,jue,ain,azmaz,kas,connie,netty,christy,fadli,pijie,adi,syam,aril,kidie n da geng,aza n cra,ejad,hazewan,jaja,amni,mai n da geng...ssesaper jer la....thnx a lot......bside dat...thanx 2 my family..abah mama along edan...sbb phm ....even kner ckit jerk........luv u all so much....muah!...just nak mention kat cni polis yg andel kes nie cm encem ckit......tp tue blkg kire......nak lappy aku gak!lappy..n pendrive oren aku.......doakan ek......dah der titisan air mata jtuh lg..........

6 comments:

missyikeen said...

erm..shda syg..sbo tw..xmo sedih lg..huhu..muahxx..

Noor Rashidalila Ab Rashid said...

keep tryig....cm susah jerk

copywrong... said...

huh...sungguh kasihan....

Noor Rashidalila Ab Rashid said...

kasihan sungguh kn......pasrah!

wenk said...

faham sgt2 kalo hilang barang....sedey gler2 ah

Noor Rashidalila Ab Rashid said...

thnx wenk...

Post a Comment