Tuesday, June 16, 2009


halu..now aku tgh dlm opis....wat kjer ckit...alang2 aku gtal2 nak wat blog..leh plak...wakakak....ari tue dak2 nie sembang psal mrried...huhuh....but,aku time tu agak silent mode coz for me...i prefer to hear then talk ...y?dunno...mayb tu crenye utk aku knal n phm pemikiran org laen...sowi guys....lgipun time tu aku byk glak...ner taknyer.....bler paw n jim dicantumkan.....klo dorang register raja lawak...dah leh campion...wakakakakka..... for me.....kawin or married.....sesuatu yg sgt subjektif....mcm mak ekin pnah ckp...kawen ni ibarat sbuah pjudian..utk nsib ..ok la...if tak..tu la bnder yg dinamakan ujian.....nie ibarat jer...jgn samakan ngn judi btul2 lak....wakakak.....x smua yg kita nak n wish kita leh dpt....if smuanyyer dpt...idup ni boring.....akan 100% jd linear ek...aku bljr dr pemerhatian pengalaman org.....bcinte 100% x smer lgnsung bler da kawen..pas kawen bru nampk true color...but...x smua cm tu kan.... Now...aku x nak pkir kan topik tu detail sgt....if der pun...let me know by myself jek.....now...dlm otak nie..nak kjer,pegang duit...nak beli per yg parents maw...then if jdoh smpai..kawen gak......tul x?

p/s: ekin...aku rndu gler kat ko......aku now kner communicate with full sentences ....x leh sparuh...cm ko dolu2...wakakakkaka

2 comments:

missyikeen said...

hahhaha....syg...aku merinduimu..
aku lgsg xder kwn kn sni..
aku pn sme ngan ko..kne ckp ayat penuh da...hahha

Noor Rashidalila Ab Rashid said...

wakakka...
menyebut ayat penuhh satu penyeksaan...walah

Post a Comment