Sunday, June 21, 2009

ILYA aku mnjwb smua soklan mu


Sila jawab soalan-soalan ini dalam Bahasa Melayu sahaja.

1. Bekas kekasih saya adalah :
- bekas tupware der r.....

2. Saya sedang mendengar :
- kau dan aku [sugar love cookies]

3. Mungkin saya patut:
- tdo...mata da kuyu nie

4. Saya suka :
- wat blog,shopping (if der duit lbeh) n menyanyi dlm keter

5.Sahabat-sahabat baik saya :
-SHE,KPOG,JIN CAI BUT n sesaper yg sdg membaca nie...

6.Saya tak paham :
- bcer pkiran laki2....utk per lak aku nk bcer pkiran dorang..wakkaka

7.Saya kehilangan :
- laptop...pulangkan la wei...

8.Ramai yang berkata :
- katakanla..lallalala~~~~

9.Makna nama saya :
- cahaya ptunjuk kecerdikan yg sahih.......................amin

10.Cinta itu adalah :
- subjektif......biar aku je yg phm

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
- menjual cendol

12.Saya akan cuba :
- mngumpl duit utk bls jasa parents

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
- Allah swt.

14.Telefon bimbit saya :
- telah bertukar ringtone

15.Bila saya terjaga dari tidur :
-opocot

16.Saya paling meluat apabila :
- orang talam 2 muka

17.Pesta/Parti adalah :
- dunia...........

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
- kucing RS kolej intan dolu2

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
- smua pringkt

20.Hari ini :
- njoy kat msu lib family day...waaaa

21.Malam ini saya akan :
- update blog sy

22.Esok pula saya akan :
-pergi prac........warghhh

23.Saya betul-betul inginkan :
- duit yang banyak dan kehidupan yang bahagia bersama org yg tercipta utk aku

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
- jadi?

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
- pusat membeli belah

26.Makanan Barat atau Jepun :
- melayu...nasi dagang buleh?

27.Bilik yang terang atau gelap:
- warna ijo.....mnjwb soklan ke?

28.Makanan segera adalah :
-McD

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
- dpends.....kkdg time last usha2 mata je

No comments:

Post a Comment