Monday, June 22, 2009

Miss him soooooooooooo much


Now aku kat dgtal lib....rest time....
Ttiber jer aku cm rser sepi gler....aku rndu kat arwah pok su .....dier sebaya ngn aku...pak cik plg muda...a.k.a adek bongsu mak aku...dah mpir 3 thun pok su x der...
pok su...ila rindu kan pok su sgt2.....
x der sorang leh replace tmpt pok su...
bler pok su x der....ila x taw nak cter psal "feeling" kat sper lgi...
bside ekin...u da only 1 know bout my feel....
ila ingt lgi...poksu suker pggil ila manjalara....
dan ila msti blas blik..."pok su rama-rama".....
bler dah flash back....
ila ingt kita pnah maen pasir kat umah tok yah...
kita gali pasir....wat longkang...
klo blik kg...pok su msti teman ila g pantai.....pahtu cri remis sama2...
sayang poksu.......muahx...
pahtu pok su suker share headphone dgr lgu dlm hp sesame...
pahtu betulkn laptop ila....
ila smpai skg ingt poksu suker pkai tshirt oren...
den thats y i like oren kaler....
smpai skg ila BENCI gile tgk keter hilux kaler itam plate siam.....
klo x da undang2 kat M'sia nie....
ila dah nekad nak langgar jer smua keter tue....
sbb bnder alah tu....ila dah ilang pok su....
dah x der org nak g uptown sesamer....
mkn char kue tiaw sesame....
der 3 lgu yg leh wat ila ingt direct ke poksu...
1.menanti sbuah jwpn (padi)
2.when ur gone (avril)
3.andai ku tahu (ungu)
tpi smua dah brubah....ila terima smua ngn redha...
mser lappy ila hilang dlu...
ila x sdih sgt psal lappy...tpi ur pic der kat ctu....
ade gmbr posu ngn ila......
ila ari2 doa utk poksu...ila doa poksu tenang disane...
ila cmer nak ckp ila bersyukurrr sesgt coz ila dpt poksu yg plg best....
coz....i really miss u soooooooo much...
aku dah x leh truskan utk taip...dah la dlm dgtal lib nie...
mata den cm nak nangis.....
ok...cow bedah

No comments:

Post a Comment