Monday, June 22, 2009

MSU Lib Family Day - Sg ConGKak

[ me in pink ]

[ dak2 practical ....huhuuh ]

[ all of us ]

[ x sngka aku memakai tdung itam ..earghhhh ]

[ ada bakat x?...huuhuh...ni anak bos ek ]

[time ni...aku mbk pic...dat's y la x der..]

[ tu bukan mainan aku......wakakakak ]

[ heheheh.....makan tme !]

[ husna,ME n oshin ]


21 hb Jun 09
Aku der family day......nie under MSU library....thnx to paW coz sudi memberi saya tumpang diatas viva anda...wah..skema gitu ayat .......kita org konvoi dlm 5-6 keter...ntah...aku pun x kompem...yg aku kompem....aku sbok nyanyi2 dlm keter jer...huhuh....tp plg masyuk bler bos2 kat cnie....baek ek...siap blnjer tol...wakakakkaak....besh!then...kita org berBBQ dan mandi manda...aku x mandi sgt....coz aku suke sngai tp aku amat takut batu sungai dan akar2 besar kt tepi sngai.......hahahhaha.....then..dr family day...dah leh rapat2kan dak2 prac ngn librarian...besh2x....akak2 n abg2 kat cnie pun meriah je......leh msuk la....tpi plg penting mkanan kat ctu non stop...sentiasa der....tpi bler aku pkir2 blik...gler ckit aku mkn.....1 ikan pri,1 ayam n behun....kek....tu jer.....ner taknyer...aku dah ghalit mengambil pic.......huhuhuh......

No comments:

Post a Comment