Wednesday, December 1, 2010

inspector gadget

Fuhhh...alhamdulillah...selesai sudah semester 1..mencutikan diri almost 1 week dari kesibukan kerja ...so,der balance 5 ari lgi cuti ...maw 4wrd next year....next year der 2 sem..mksudnye 2 kali final......bler last aku lapang dada even akan denyut kembali kencang menjelang waktu result kuar nanti...hohohooh....de fwens tnyer "ko x pnat ke?"....senyum sudah....^-^...penat jatuh no 2...sbb bgi aku x kan selamanya nak begini bukan...pikir on +ve side; dpt kwn bru yg besh gler...pengalaman...dpt bizikan diri...sementara aku x der komitmen..sementara x kawen lgi nie..sementara tuhan x pertemukan aku dengan pasanganku...nanti klo de da komitmen...jdi cam laen lak...kkan kan kan... Sem 1 mmg agak tough ckit ...1st...tmpt bru yg aku x pnh tahu corak budaya cam mane... 2nd... standard mindset aku bler d tempat bru "adake member nak kwn ngn aku"....3rd...projek mega : pindah library.....boleh ke aku? tpi aku jwb la skrg....BOLEH r...now msernyer utk aku berserah dan brdoa byk2 spya mdpt kptusan yg cemerlang ...AMIN....bulan 1 nie dah bukak sem bru....so DecemBer is my honeymoon time.....jd inilah mser utk aku menterapikan diri dari segala perkara....hiihihih.....ok la....byk lgi post akan menyusul...d sebabkan pc kat lib nie agak laju dan mengasyikkan...jdi sya tangguhkannyer dulu yer....

[wit dr diljit....jmper next sem yaa~~]

now....kmi para librarian sedang menyekodeng ala-ala inspector gadget terhadap 1 couple nie.....kowang ringan2 kat lib yer....wat lah lgi, bkn per x sbr nak halau student cm ne 1 group of dental stdnt kner halau ari tue, yg tue kes main daun tup dlm lib...yg couple nie kes ringan2 pula............hohohooh....




p/s: punye rasa yang teramat halus..... senda tak semua aku senyumkan


No comments:

Post a Comment