Wednesday, December 8, 2010

mahu cinta jadi fenomena~~ (◕‿-)


[ SELAMAT PENGANTIN BARU ]

hye uolls...hohohoh...blurrp...kekenyangan...alhamdulillah...pagi2 tdi pas flash in trus g psar pagi kat sec 17 pj....hohohoh..n.lemak kerang...oh dunia! wakakak~~~ok...tdi bru kak fazie, mdm tan n kak nurul smpai...hohoho...each single person yg naek lib nie...msti dok tercungap2 naek...ko bygkan no lift for 96 anak tangga..pastu ayat dorang akan ckp " shida kompem pas nie ko kurus" ...walawe.....apa yg kita cakp consider doa kan...mane la taw pintu langit terbuka...kurus betul2.............alhamdulillah....ok back to the topic...pak cik ku kawen...which one? pakcik aku kan ramai....yg nie adek mama 2nd last....pok yub!....yg last adalah arwah poksu...poksu miss u sooo much...alfatihah........erm.....mser pok yub n mok yub bertunang...aku x dpt attend...kjer....haishhh...then......bler utk mjlis pernikahan by hook or by cook msti maw pegi gak.....picture d curi secara halal dari fb mok yub...hohoohoh~~


[ engagement day ]

[ weeee~~~ ]

mser ari kawen tue......tempatnyer di lanchang pahang...1st time ke situ....trun keter...aku kner pegang sireh junjung...katanya tue hantara yang utama...wah gitu...aku pegang....time pegang tue aku doa x tergolek bende alah tue...fuh semangat......bertemakan oren putih...family aku sempoi gler....konvoi dlm 6 keter....hohohooh..dpt gak menepung tawar....makan kat meja pengantin....hohoohoh......so, adalah sedikit picture yg sempat aku kecih2 time tue...

[ kowang perhatikan der sirih junjung belakang pengatin ...aku kat ctu r...hohoho]

[ hahahah.... wit my dear pokyub]

[sepupu ( dri yg mude smpai la spupu yg tua)...dok perhabis mknan kat meja pengantin..nsb la...hoohoh]

[ mama . along. me ]




congratx to :
  • kyrun n hazeeq for ur engagement
  • yati ( schoolmate) dulu yg da kawen ari tue
  • shafinaz ( schoolmate) yg kawen ari tue
  • nisa (schoolmate) yg kawen ari tue gak....
  • anum shafeera (classmate time dgree) yg akan bertunang
  • farah azliana ( schoolmate time sek rendah) utk cukur jambul anaknyer
  • adeq kak pojie yg akan kawen bulan dpn
  • wat my best fwen, yana dan aizad akan kawen bulan depan
  • wat aku jugak sbb dah bes cop buku2 kat lib...weyoooo~~


sekali lagi tajuk post mmg x der kner mengene ngn content dier...hohoohoh~~




No comments:

Post a Comment