Wednesday, December 22, 2010

kagum dengan kawan yang kagum


mlm kengkawan...mlm nie...sjer jer nak post entry nie....okey...tdi aku dok view fb n blog...top2....aku tgk blog kawan aku el a.k.a alhafiz....ketua clax mser sek men dlu (jgn der yg wat sebarang spikulasi yaa~~) ....giler selud aku kat mamat dier....realiti menjadi kenyataan beb...aku taw si el nie mmg minat gler kat indonesia band terutama DEWA...mser bljr dip, dgree n until rite now ...klo nak cri stok lagu indon baru mmg aku refer kat kwn aku soghang nie....okey...der one day dulu...aku tserempak dier kat komuter menghala ke shah alam...top
2....jmpe...sembang pnyer sembang...dier ckp bru pas tgk DEWA peform...mak ai...siap dpt sebenier dari band dewa...last sunday if i not mistaken la...ker last saturday...antara 2 hari tue r...kan der konsert ria kat i-city....so, aku der bcer member2 nyer status yg sronok g konsert tue....tang kawan aku El nie....mak ai...siap leh follow amat dani, laki2, triad lagi ...3 ari katanya

[ el...pinjam gambar nie....aku cam terkesima sekejap ko dpt tgkp ngn amat dani nie.....]

(menurut sumber dari blog dier) ...mak ai...selut la EL....klo sesaper nk tgk gmbr2 g la view profile dier atas nama el hafizzo....kat cnie tgk la...byk gler ...siap kternyer menemani band2 nie g shopping ..mak ai....klo x silap aku...klo band dewa or amat dani dtg...msti el der gak.....hohohooho~~~

pesanan buat EL : el, aku yg laen x berapa sgt...tpi ko klo der terjumpe agnes or dude herlino...kan..kim slm kiss kiss kat dorang ya~~

ok fwens.... nite ~~~

4 comments:

ARIBA said...

akak dah tengok blog kawan cda tu..but still wondering, dia keje apa ek sampai leh follow ahmad dhani and the gang??ada keje related to entertainment business ke??ke dapat pass special boleh follow artis jalan2 ke??tapi yang pasti, bestnya dapat jumpa diaorang live..nasib baik tak onche skali..tapi yg sedey, onche pun nak keluar dah dari dewa...:-(

el said...

tQ Shida! I'm really appreciated it.. :)

@Ariba: I'm juz big fan of Ahmad Dhani n Dewa 19. semuanya berawal dgn perkenalan sma krew Ahmad Dhani. dr situ dpt berjumpe n kenal dgn lbh dekat sma Ahmad dhani n Dewa 19. plg baru TRIAD n Lucky Laki. since bulan Mei lepas jd tambah rapat n kenal sma diorang. so, mmg senang nak bersama2 mereka coz dh kenal.

el said...

@Ariba: kalo anggota2 Dewa 19 semua saya pernah gak jumpe live n photo sma2 gak hehe.. :D

ARIBA said...

wah..bestnya!!!!...

Post a Comment