Tuesday, March 8, 2011

cinta begini


last friday.....1st time aku jejak kaki ke pavi....aku kampung sikit beb.....seyes....
on dat day....guest wat.....aku jumpe sam beb......
erm....bukan la aku giler sgt kat sam tue...tpi mcm terkesima...dats all.....weehhooo....
ni klo acap muslim nie ..... ntah cam ne la kan......ntah2 aku leh biol seming
gu....ekekkeke

ralat x mbil pic ek...x per la...capture in my mind...lgi besh kowt....
mungkin ada yg ckp.....keco abes jer jmpe celebritu....hahhahah....biar r...x kacau org pun kan kan kan...

bukan sam jer....jap aku review celebriti yg pernah d jumpai....ct (2 kali jmpe time saerah convo),era (mser shopping kat OU),ziana (kat umah dier ...mser dia kwen),ning (kat sri pentas 2),syafinaz (bungkus lauk sesame kat sec 11),kru (mse open house KBS), frid kamil (beli roti sesame time bljr), andy estrange (time kat RnR air keroh), aqasha (nie lagi la...senior kat sekolah dlu),elyana (mse lepak kat kdai kopi),ruminh sidek (shopping kat plza msalam),tomok (dlm van 8tv), mat jais (kat otel sri mlsia..siap dier invite parents g umah dier braye lagi...)...dan rmail lgi..(better stop...nak smbung wat asgmt...)

tujuan post nie bukan utk show off but sjer di tulis sbb aku tgh stresss ngn asgmt....byk giler weiiii.....

[ akhirnya aku dpt membuktikan yang aku sudah kecik dari syar....wehoooo]


No comments:

Post a Comment