Thursday, March 10, 2011

semasa

Assalamualaikum & salam sejahtera
sari berita penting....sari?kah kah kah
lama sudah tidak menggoreng disini....kan kan...
x lme lgi nak final exam.....sem nie aku tkut sgt....y?
sbb 3-3 paper bgi aku susah...smuanyer teori....
n yg pling horror adalah subject statistik....aduh......
1st lesson smpai la skrg....aku sgt lambat utk catch up...
dlm clax aku mesti terkial2....mcm mane nie....
ya allah...
ko permudahkan lah segala urusan dan ko lapangkan la dada ku untuk menerima segala ilmu pelajaran....amin~
untuk mggu ni dan seterusnye....
asgmt yg bertimbun....present dan juge test.....earggghhh...
erm...kjer still kjer...bnder tue x buleh kco......
bukan senang nak dpt kjer skrg...rite?
jdi.....jgn smpai yg dkjar x dpt...yg d kendong berciciran.....erm

erm....routine dah mule berubah....
tido kekdg sejam 2 jer....x pun x tdo...aduh~
nie yg berat sbb rentetan dri tu mesti tgh drive kat fderal mcm terlelap skjp...bahaya nyah~
tp aku pikir blik......nanti pengakhirannye ....inysaallah dpt senyum bukan.... :)


DI KESEMPATAN INI.....
saya mahu mohon sejuta kemaafan dan ke"sorri"an kepada:
  1. Family : sebab selalu x bkesempatan nak wat kjer umah sgt.....wat gitu2 jer......yg pling sowi tang bilik...bilik da siap ubah....tpi x sempat nak kemas balik....ampun~
  2. Syikeen : Sowi lalink...sbb membatalkan temujanji utk mggu nie....dan byk kali ko plan nk jmper belah ptg...pas kjer....slalu aku x dpt ikut sbb de clax....beb,windu !
  3. Hanun: Sowi sbb x sempt nak gath...nak rser anum open table....n for sure nak smbut besday num....anum,tarikh yang lepas tue jgn d kenang....remind 18 april sudah...hahhahaha
  4. Syar : Sowi cancel kan nak hangout memalam bersama....asgmt ibarat hujan tumbuh selepas....???what I mean is cendawan tumbuh lepas ujan.....wei,sam senyum kat aku....walah~
  5. Boy: aku x kompem either boy nie mrah ker x...grrrr~~....sbb saat2 akhir aku btalkan plan nak cri ikan ngn syar....sowi bro !
  6. Sanak saudara: mohon maaf kerana jarang muncul klo der mkn2 or jumpe2.....pas bes exam, insyaallah ila join smua yer.....insyaallah

* bile dah mcm gini...aku tahu kenapa tuhan x temukan aku lgi ngn spe2...kapel ker..or what so ever untuk semasa ini....erm....kang x pepasal jdi laen kang......kapel....tpi x dating2x....ish ish ish.... kecian bukan? hihihihiih :p

* wat nenek....smoga cepat sembuh..amin....luv u sokmo!

oke ba bai ! see you next entry.....

wish me luck utk segalanye...

[merindu wajah yg lama x sua ]

No comments:

Post a Comment