Thursday, March 17, 2011

congratx edan!

selamat pagi semua
skrg dah kul 3.00 pgi
aku x dpt tdo...guest wat...
sbb aku berpeluh2 giler coz baru lepas cuak....
bilik aku renovate.so, brg2 byk dah misplace termasuk la sjil2..
sijil spm+pmr+dip+dgree....giler la wei...
syukur alhamdulillah jumpe!
smentara nak tunggu mata nie terlelap....jdi.....blog ku di conteng2....kihkihkih~~

aku rser sgt frust dgn exam aku...
honestly aku x dpt wat...
ya....mmg bukan la ends of our life....but smua tue reflect kan marks nanti....
susahnyer subject tue....aku snggup g bljr kat serdang...sbb aku mmg lemah subjeck tue...
smlm blik dri test...aku nangis dlm keter ;(
no body noe except my blog readers....sigh~
aku harap dr. wat 2nd test.....pulun beb!

ya....today is 18th of March...which mean....1 month after dis .....umur dah naek 25 thun...mak ai!
motif?

issue yang nak di higlight kn dlm post nie
wanna to wish my litle bro "tahniah beb!"
tahniah utk anda 1 pasukan....
yg x knal....agak2 la mane adek aku....
agak2 spesis saiz aku...betul la tu!
ahaks~


btw,x sia2....ko x tdo mlm...pulun gegile ngn projek ko nie..
mser pertndgn dlm uitm......mser nak running test...x menjdi...n adek aku frust...
but mlm tdi utk peringkt ipta/ipts...
geng dier dpt no 2....
wkil uitm....1st ukm kowt...n 3rd is segi......bravo!


2nd prize : USD 700.00....huh...ni x payah student life,life as a librarian pun dah aku rser bahagia tgk duit cam gitu beb...hohoohoh...


nie utk special prize (special tang ape ....x smpt tnye...ehheheh~)

okey la maw tdo......
assalamualaikum


No comments:

Post a Comment