Friday, March 25, 2011

highway dpn kubur


Assalamualaikum
hye readers.....ewah~ mcm der readers la kan...hiihihih
perasan kejap!ekekkek
tjuk entry nie bukan nak di citerkan pasal citer antu or wat ever...
cume tdi balik dr clax...around 9.40 pm
keseorang di lebuh raya
tgh drive elok2 kan...siap nyanyi lagi ct lagi...
top2 der bunyi mcm der something msuk dlm enjin..
aku panik!
imagine time tue aku der kat lorong plg laju....

[ tepi jalan.....aku siap nyanyi lagu ct ..sementara ayah aku dtg mbik...gile bukan?]

nie la padahnye...x sedar diri..
bawak kancil ader ati nak dok lane laju...
tpi pe salahnye bukan.....
so,aku sempat la ke lorong emergency....
oh tuhan
lega kerana dpt ke lorong emergency...
tpi y ianya adalah depan kubur cina...mak ai~
aku try idup kan keter 2 kali....usaha gagal~
dlm 20 min jugak la dok tepi jalan tue.......kowang bgykan kancil aku ringan dah mcm nak terbalik bile lori or bas pecut kat tepi.....fuh!
pastu ....abah n mama ambik...
nie 1 bnder x bleh bla....
ayah aku start enjin.....
smooth jer.....
siap leh laju lagi....

[ der phone SOS...aku siap main ketuk2 lagi.......dri gune tue baek call hero aku a.k.a abah]

mmg keter nak ngn tuan keter gak.....
same kes time kat UM...depan kolej 12...
aku, along n kak mina der tolong start keter...x buleh...
abah dtg....peargh! trus OK ....
how come you~~~

actually...bljr dari pengajaran...jgn karok d tepi lebuh raya ...kalau x nak abg lori hon...boleh~~ekekke
blik jer dpt chat ngn paw
okey...maw tdo...esok maw deco2 library
^-^


No comments:

Post a Comment