Saturday, May 7, 2011

adakah sebab aku?


Assalamualaikum
hye fwens
oke post nie aku da lme pending since bz ngn exam ari tue
ni psal char kuew teow (btul ke eje cam gini...aak~~)
Ni one of my fav food
IF
char kuew teow dier x berkuah, rasa kicap dier yg
besh, xtra kerang,x pedas
if it was vice versa
erm..mkn tpi x dpt umphh
oke ...back to the main stori yee


kat kwsn umah aku der jual mknn nie
if yg g sec 24
mmg dier org jer kot mniage nie
grai dier dkt ngn kedai aksesori keter
sowwi la klo owner dier bcer
hahahhaha

slalu aku beli sbb dkt ngn umah...n boleh la klo nak jdi alas2 bibir...
scara kebiasaannye aku beli mesti stiap kali dier goreng dier akan pecahkan telor 1 biji
haaa...pas nie jgn kowang ckp aku dok pkir psal mkn
think in other side.....beb!
mindset kene tukar...baru leh maju~
da 1 ari tue aku beli....
aku perhati
perhati
dan perhati lagi
dan lastly dialog ini keluar dari mulut aku:

cik shida: adek ~~
penggoreng: ye kak
cik shida: adek...npe akak slalu beli 1 pack char kue teow, 1 biji telur kasi pecah...sekarang!
penggoreng: diam tanpa berkelip
cik shida: sekarang 1 pack.....setitik telur!

beb...konsider la kan....
RIDICULOUS
klau yer pun harge brg mentah mahal
x kan dari sebijik telur dok saving smpai bagi setitik
seyes beb!

pas kejadian tue
mmg aku x g sner la
sowi la pda bro tue kalo terase ke whatever
aku sopan gak tue
ckp biasa2 lgi tue...
mahu jodoh dia kene sound btul2 ngn makcik mane2...bru dowang taw...

if aku nak terase sgt nak mkn char kue teow
aku rela g jauh cikit
star enjin
g pdg jawa
terbaek der!

oke....last but not least
aku di inform oleh mama
yg org char kuew teow dah x bniage dah
dorang jual gulai kawah pulok~~


adakah sebab aku?


No comments:

Post a Comment