Monday, May 9, 2011

BETO KUSYAIRY ♥





Assalamualaikum
di sebabkan cuti sem yg bgitu pjg shingga sept ...maka, rutin harian adalah blik dari keje + on9 + tgk tibi
tengok tibi? aku rser smua program aku layan....dari af9 sampai la citer sinetron indonesia yg pjg berjele tue....hohoohoh



since last year....da most fav actor yg aku dok tgk lakonannye adalah



BETO KUSYAIRY




Nama = Nurkusyairy Zakuan b Osman
DOB =19/2/1980


Married to Tisha



bmule ngn citer geng surau,kashaf imanI,apa dosaku:Sybil kathigasu,juvana,Nur Kasih The Movie,Cita & Cinta...byk lagi [sources: FB]



mser dlm geng surau, watak mayat mmg superb beb! aku addict cter tue mser aku tgh final sem 1, kashaf imani best! dier citer bersempena hari maulud nabi....sekali tgk mcm citer indon...love is cinta...tpi sarat dgn pengajaran..terutama tentang kasih ibu.....apa dosaku:sybil kathigasu,ahad lepas aku bru layan kat citra...even beto jdi dreba jer...tpi kemunculan wataknyer membuatkan aku terjerit seketika......hahhahahah......citer nie patriotik theme.juvana...x yah nak ckp la..kowang mesti pun tgh layan bukan....Cita & Cinta...aku bru tgk 1 episod :p...bile tgk background infonye....rupernyer da byk film/drama dier belakon......plg best aku rase...semua org penah tgk (tipu la kalau kowang kata kowang tak pernah tgk)......ALONG :





kiut bukan?x sangke aku dlm ALONG rupenyer beto....hohohoohoh.....oke la maw stop memblog..maw wat keje....kejer aper yer?wakakaka~~







Credit : FB Beto Kusyairy

2 comments:

imma said...

wah..itukah beto??? dh tau le sape along skrg...ehehe tp akk pun layan cite Sybil kathigasu...tragis tp best...menginsafkan...

Noor Rashidalila Ab Rashid said...

yup...hehhehe...die encem bukan? citer sybil kathigasu tue best ek.....x penah2 cda tgk citer patriotik smpai abes...waaaahhhh....akak,luv u!

Post a Comment