Wednesday, May 18, 2011

SONTAM

Hye readers
**********************

kowang pnh dgr n makan somtam?
cda pnah dgr tpi bru rser....

x silap aku la kan nie msakan thai...4 sure kat kg aku selalu jumpe...

mklum la kg abah dekat ngn perkampungan orang thai...

ate makan jer teman baru nerai...hohooho

edan memperkenalkan satu kedai mkn kat sec 7

kedai kelate pior nama nyer...if aku x silap r...

1st menu aku try adalah mee celup dier

one word: terbaek!

rase dier sebiji cam mee celup kat gua musang....woooo!







part plg besh klo letak sekali ngn lobak jeruk +kacang
somtam kat kedai tue der jual gak...

1st time aku rase....best dowh

dah 2 mlm aku g sner mkn tue.....dok ratah jer....

leh kurus aku cam gini kalo ari2 dok somtam2x nie...

ahuuuu~~


Click ---> SONTAM [resepi]


******************************************************


5 comments:

Haniko chan said...

yup...org pernah makan somtam..kalo kat ganu org panggil rojak betik...hehehhe...:)

Noor Rashidalila Ab Rashid said...

sedap kan amnie.....kg cda kat kelate selalu jual....tpi x pernah beli....biler kat cini...baru terai....amni, yg cda mkn tue dier x letak betik tapi mangga...rasernyer 2-2 sama sedap kan kan kan

intan said...

benda ni sy mkn kat klantan aritu..
sedap..tp banyak sayur..
hahaha

haa terkejut tak saya bleh tau blog akak
ha terkejut tak terkejut tak?
:D :D :D

Haniko chan said...

yup..sedap..ms amni kat klate dulu, dia letak betik...tak pernah jumpa pulak yg letak mangga...pahni kne buat ni...hehehhehe....

Noor Rashidalila Ab Rashid said...

intan: hahahhaha....akak tahu link dri blog kak syar kan...hehehhe....byk sayur lagi besh ...kesihatan...kwang3x

amni:ooo...amni tahu buat ek....oke...pas nie klo cda jmper amni...dpt la raser bukan....wahhhh

Post a Comment