Tuesday, May 17, 2011

selamat hari pendidik

Assalamualaikum & Selamat Petang

rasernyer x lewat lgi utk ucapkan "selamat hari guru"

Hari Guru time zman sekolah mesti meriah...kompem!

tpi bler da kjer....klo x la mama ckgu...for sure dah x ingt...
so...firstly to be wish is my luvly mama.....selamat hari guru mama...luv u!





S E L A M A T H A R I G U R U :

(a) Tadika Seri Seksyen 18 (bukan gambar sebenar)


Happy teachers day buat semua cikgu2 kat tadika nie....aku da luper nama2 cikgu time tadika...but w/out dorang rser nyer ABC pun for sure x kenal...bukan?jap...aku ingt teacher english.....mrs angela...n pengetuanyer ; cikgu jun. cikgu jun dulu yg memujuk aku utk g tadika...dlu leh aku siap nangis2 lagi....x mo pergi....pkir2 balik kan..entah ape2 la..nak g sekolah pun aku nangis...dulu der satu ustazah pujuk aku sbb aku nangis x taw eja nama aku....pastu dier ckp "dont cry, just copy from ur name tag"....cengeng!


(b) SRK Seksyen 24, SA

selamat hari guru wat semua guru dkt srk 24 sbb byk mengajar cda ...luv u! pengorbanan yang x dpt di bls......cikgu yg plg fav adalah cikgu norzaitul....i'm not sure...but der org ckp dier da x der lgi......x pasti..but, cikgu, di mana cikgu berada.....ckgu plg best.....sbb suker bgi shida n kwn2 jual mjlh dri kelas ke kelas...best sbb aper taw...aku leh ponteng clas laen...wakakkakakak......n pada cikgu azni cikgu muzik....sowi dulu pnah sepak tayar ckgu mser ckgu suruh mbil brang dari keter......y aku wat cam tue? tettttttt...adalah~~ckgu2 laen spti ckgu rosli,azlan,asiah,rokia,rahmah....dll....thnx!



(c) SRA 19,SA



terima kasih wat semua ustaz n ustazah yg byk mengajar.....jap..yg ni lupe2 cikit...ingt ustaz zamri sbb dier sgt tegas...utzah muzakir sbb tulisan dier lawa...utzah junaidah sbb garang...tpi semua nie pengalaman bukan....ala.....luper 1 nama ustzah nie...selalu dier mintak tolong untuk tulis surat berhenti sekolah sbb tulisan adalah lebih kurang sama....biler dah tolong..msti dpt upah...weeeee~~~......thnx sbb ajar shida alif ba ta dan semua....luv u!


(d) SMK 24,SA




nie part plg besh....zaman sekolah men....thumbs up! mcm2 ....anyway....tq 4 everything....mser zaman nie pnah kene rotan ngn ckgu rohani....kat tgn...padan muker utk diri sendiri.....sbb nie lepak ngn member kat surau ramai2x..hohoohoh....thnx pda my fav ckgu halijah atau nek jah....even ckgu mmg aim aku sbb karanagan BM mesti plg byk wat kesilapaan ejaan......tu r yg nek jah bisingkan...tq sbb cungkil bakat cda mnjdi pidato sekolah WALAUPUN mase ptdgn smpai rankap ke 2 aku terus diam diam dan diam n terus ckp "sekian".......gile kan?mencemarkan nama sekolah...ekkekekek.....wahai kPOG, msih ingt cikgu bio kiter???tettttt......shhhh....anyway...thnx smua ckgu kat smk 24 sbb byk ajr cda...n sorri atas segala ketelanjuran....erm....luv u bebeh~ hanya tuhan dpt membalasnye.


(e) UiTM Sgmt





di sini tmpt yg byk melukis kenangan......terima kasih buat semua lecturer yg sudi mengajajar...semua......en zack,en yamin,en razak,en zul,pn rashida,en rashid,en burn,pn rosnita,pn azuran, pm shah, n others....one of the best memory when naek keter pn rosnita ...gedik2 jer.....eventhough dekat sikit lagi nk smpai DST.....sje la kan...dah lect kasi naek...naek sudah....hahahhahah...rindu la kat dowang....plg besh ngn en zack...mcm ayah2 kiter jer...syikeen, do u still remember.....kiter dok mengade ckp pasal rambutan...top2...en zack bgi kunci keter dier n suh mbik rmbutan dlm keter dier....sweet memori bukan......terima kasih atas segalanya ....luv u all!


(f) UiTM Puncak


selamat hari pendidik buat semua lect......en mus,pn dini,en rahman,en yamin,pn asiah,pn zainab,en azmi....dll.....thnx sbb mengajar cda....da most i lokie lect is en azmi...y......sdd dier sgt baek...still remember mser organize trip g melaka....ada one library call mrah2 sbb luper cancelkan appoitment sbb time tue rombongan pergi ke lib laen....en azmi x marah pun...sia bgi semangat lagi......best bukan?thnx sbb bagi kami belajar smbil berjalan2...melaka+bowling (curve) + cameron....huh! i like soooooo much.....thnx 4 everything....slmt ari pendidik sekali lgi.... :)


(g) UM





Terima Kasih dan Selamat hari pendidik buat dr n hrun,dr diljit,dr kiran,prof zainab,dr ida,dr abrizah...tiada kata laen : all of u r AWESOME!




not to forget




AIMI SHAZWANI




hey gadis....kamu warga pendidik skrg...kagum....skarang suda sebaris dengan guru2 senior yg laen...ko superb! selmat hari guru! dah x payah ckp byk, blanjer aku satey!weeehoooo...



sebenarnya...semua adalah pendidik...even aku bljr dari pakcik jual nasi lemak cara membukak plastik dgn cepat pun ianye leh di categorise kan as pendidik...selagai ada ilmu di curahkan secara formal atau tidak formal......selagi itu di gelar pendidik...selamat hari pendidik!


luv luv luv

4 comments:

Anonymous said...

mekacihhh cdaaa...<3 ko la! heheee
mmg bnyak kalo nk pikir blik zaman skola dolu2.huhu...jd pgws sme2...kutip duit raya stu s.alam sme! usha sme2...huhuu
bnyak la bnda yg best time zaman skola dlu....

pling ingat....aku pon penah tndang tyar ckgu az** gak.....hahahaaaa...i'm sorry!

klo skola srai tu...pling ingat ustzah kamisah la...sbb aku penah kena cubit sbb x hafal m/p arab...sakit tu die cubit aku...pakai kutu.....nsib aku x nangis....:(

n nek jah pon....ade gak pglaman die ngan die....cettt....ttbe x puas ht....sbb aku x anta buku.....n lgi kes ngan cikgu eton....cikgu kami x bersalah ckguuuu...please la percaya!!! huhuuu

ni ckgu2 yg best bg aku: ckgu zunina. cikgu rakiah (mak acap), ust kamisah, ckgu aziah, ckgu yg kecil molek time skola ren-ckgu math,
bnyak x ingat la pulak! huhuhuu.....


ape2 pon sume pon best....thanks CIKGU. jasa anda sume xternilai harganye....trima kasih cikgu...n x lupa jugak ble ade kwan yg BEST...esp. K.POG!!! LOVE U ALL...muahhhhhh...keep in touch!

intan said...

ha kak shida!
lahh saya pon dulu sekolah sra seksyen 19 tu..
sy memang duduk seksyen 19 ponn
lah akak orang shah alam rupanya..
bhahahaha!

Noor Rashidalila Ab Rashid said...

aimi:
1.bab tayar ckgu aznie tue aku rser setiap kali tolong dier ...stiap kali tu la aku sepak tayar dier....kwang3x...
2.yes....ustzah kamisah....luper gile name dier...sowi ustazah....cubitan dier sgt menyengat kan kan kan...
3. beb, per name ustaz kat sra19 yg baek tue...ala yg kawen ngn ustzah juliana.....x ingt r...hoohoho

Noor Rashidalila Ab Rashid said...

intan:
a'aa akak sekolah kat ctu dari darjah 3
darjah 1 & 2 kat sra3.....s.alam dok mane?

Post a Comment