Tuesday, January 18, 2011

ouchh~~

assalamualaikum
kowang cihat? aku x.....earrrgg
kner ulser ckit...
aduh...sakit dowh.....

a part of my job adalah customer service....so klo stdnt dtg nak renew buku...keseksaan sikit....sbb klo dorang dtg ...msti akan aku remind due datenye..but...ari nie...mulut kene zip .....pedih bler ulser tu terkena tajam gigi....mak ai....byk petua aku dok googling....dengan garam nye...dengan mkn buah berangan....tak pun asam keping....byk lgi la...but petua2 org lama x buleh nak d pndg enteng.....kemujarabannye mmg di sahkan oleh ramai org.....hohoohoh.....btw, aku mayb follow idea doc norman hensem...stdnt kat cnie.....bonjela


smoga aku cepat sembuh ~

____________________________________________

nie der info ckit pasal ulser mengulser nie.....

[ INFO TENTANG ULSER ]

ok...dada didi dudu~~~

No comments:

Post a Comment