Thursday, January 13, 2011

seragam pinki2 mambo [musim 2]



Assalamualaikum
weehooo....aku blik kelas jer ...trus layan raja lawak...
wah dis season....mggu yg awal2 pun dah terbaek....
selalunyer da lama2 bru besh....congratx la.....
erm
terus nak berblogging nie....hahhahhaha

smbung blik post seragam pinki2 mambo...siap der musim ke 2 lagi nie...
sjer jer kan...hehheheh
okey la..pda sper bce status fb aku tdi...
aku angin tdi ckit...
FULL STOP utk citer tue....
now smbung cter kawen yana...
hari ke 2

pagi lagi dah g kat dewan 24
maklum la
kiter org 1 geng jdi penanggah....ooopss...not dat type...
kasi jawatan yg shantek ckit...
erm...brides maid....hahhahahhah
plg senang say " pinki2 mambo"....hahhahahha

bgi aku lawa dowh pelamin ko...
bertemakan rona merah mak ngah....erm.......ok gak theme warna nie ...lol
thnx actually to yana....sbb sponsor bju kmi yang berpinkies2 tue....
sekali tgk cam pasukan marhaban...nsb la fesyen memasing x same kan.....ader la beza ckit2...
klo x dah mcm koir or choral speaking team...
ala mcm kiter org selalu perform time sekolah dulu....hoohohoh

bile dah bgi pakaian segala bagai...
tentu2 nyer der tugasan yg menanti kami
ari tue mser mjlis kawen ilya warna light gray
n now pinki...
tugas adalah memastikan semua tetamu either vip or org biasa2 dpt sebenier...
ala2 practic back customer service training jer....

even der tugasan...
gmbr still gmbr....dats y la asyik x lekat kat pintu utama...oopss...
anyway...thnx pada smua yg terlibat
time kcih pada member2 yg dtg...
islami n geng, ndia nordin,shafiqa,fad,mirul,eat,salini,man,acap,apez...dn ramai lgi...

satu2 nyer adengan pengambilan gmbr d lakukan byk kali kerana asyik re-setting jerk...

" kowang klo tkdir aku plg last kawen...kowang still akan jdi brides maid mcm nie kan?"
" off kos la....kite kan bff ...4 ever n ever ok!"
"ooopss.....plg last? nope....aku kowt pas nie...wehhhooo..i loike"
kidding~

actually aku lper nak snap cawan sebenier yana
kiut n kreatif...
mcm nie aku suker.... sebenier yg x klise...
every side cawan kace tue der karikatur ...
means der 4 side...4 karikatur
setiap karikatur represent their luv stori mori...

cendol time......
thnx pada mama ngn abah sebab mengizinkan anaknyer mnjdi pembantu di mjlis nie
n utk pamily yana...thnx gak yerr

as usual...pesen kawen skrg...mesti der outdoor photography nyer
lokasi taman suk tpi mkamah
mmg port org kawen gambar bambar kat ctu...
aku ongt lgi mse alng tunang mbik pic kat sner...aku dok tepi dah leh kire bper byk pasangan dtg utk bgmbr...
yer la...tmpt nie actually nilai view artistik yg tinggi dan segar....
susah kan nk cri utan tengah bndr....

erm....nanti klo da mser aku kawen...
x mo aku outdoor kat utan...
aduh...nyamuk byk....
aku nak wat photoshoot kat dlm lib...buleh?
hahhahaha...berangan taw nyah~~

adengan nie plg x buleh bla ...
asalnya temanya adalah ketawa...
so count la 1,2,3...
aku bantai gelak r....aleh2 semua gelak tpi automatik tgk aku.....
hahahhahaha
tu yg mcm nmpk dlm pic atas ni aku tgh wat bahan lawak...tpi tidak!

anyway...w/pun penat...tpi kenangan beb
baju boleh beli
kenangan x buleh beli beb~
ok 2 kawan aku dah lepas...der 4 lgi
huh...spe pas nie...rai kowt...pja mayb....aimi ..who noe....nash.....hahahhaha
aku la!

ni mser mjlis belah family aizad
kat sepang
sowi x dpt attend......
wat yana n aizad...
congratx beb
kowang rockxxx
semoga berbahagia ke hingga akhir hayat...


No comments:

Post a Comment