Thursday, January 6, 2011

sesungguhnya aku bersyukur


Assalamualaikum
ralat...jarang aku memulakan bicara di wall ku ini dengan salam
1 semester dah selesai

alhamdulillah......
alhamdulillah......
alhamdulillah......

jujur....bermula dari diploma hingga penghabisan dgree....
tak pernah rasa dpt result cam gitu
even nak rser deans ....jarang sekali...
so speechless

menggunakan ruang ini:
congratx to all my classmate
susah susah dahulu...senang senang kemudian

mahu senyum sendiri


aku der bcer n view blog rmai org...
mempamerkan result
aku...slip jer la ...
baru 1 semester... 3 semester lagi nak tempuh...
aku x cam kengkawan laen...
aku spisis lmbt tangkap...tang belajar
aku dgr...dgr...tgk...tgk....bru aku phm....lmbt bukan?
x per la.... bagi ruang utk diri ....

say it again bebey "alhamdulillah"



now....semester 2
dgn result sebegitu...aku mahu melipatkan kali ganda segalanya...
tak mahu selamanya senyum
nanti dek leka diri sendiri

sem nie sgt taf
der portfolio..... der stats....n research....

kredit gambar utk mohdherizat.blogspot
gambar nie wat aku x sabar
x sabar nak campak topi konvo
dengan :
syam | kak meena | along | nik | kamilya | alex | victor | abg hafiz
smua la classmate
luv u~

utk semua :
thnx to Allah...atas izinya....
terima kasih x terkira wat mama ngn abah, along dan edan.....
thnx pada smua classmate....luv u sooo much..thnx sbb byk tolong cda...
kiter belajar sama2 lagi yerr....
thnx wat ekin, anum, syar, kak pojie...who else....smua la.......


i dont have bf
jadi dengan tanpa segan silu mengatakan
masa konvo mesti ramai pacaran2 dpt adiah cam gambar kat atas...
just utk berangan session...
sape la nak bagi aku nie....?

ok....kidding...

nak off dulu...nanti2 kita sambung belogging nie yaa...
ada byk citer ...
ce ....citer...hahahhaha
- sayonara zarith
- yana kawen
- training yg aku attend tdi...


No comments:

Post a Comment