Thursday, January 20, 2011

W G A C A

Assalamualaikum
....rabu lepas....bgi aku ari malang aku....ooopps...x baek la kite ckpp cam gitu....sbrnya hari allah nak duga aku...bgi ujian ckit .....kan Allah akan uji umat yg mampu di uji....by the way ...aku kongsi ckit ek....aku nk kjer laen....ari2 aku doa smoga tuhan makbulkan doa aku tue.....selama nie aku mmg diam jer kan..lantak korang nak wat per...smpai thap...aku bersyukur sbb lib mmg jauh dri dptment laen.....mkin dekat mkin byk prob.....aku still ingat kak abby ( ex-librarian )......"cda.....kjer jgn caya org sgt..mcm2 org konal..mcm2 perangai"...mmg x dinafikan....
n gmbr kat bawah aku clarifie sekumpulan mereke seperti :
rbu lepas....aku n syar....senang aku conclude as library become a victim...bongek la wei ......aku berharap der la chief librarian msuk...dah jenuh la jdi reprsentative utk lib ....enough.....aku taw tu pengalaman...tpi kerja itu bukan utk aku beb....even bukan utk syar......seyes...we just an ordinary librarian..bak kter mel..librarian picisan....hohoohoh......ooops...adakah aku terlalu berterus terang.....kes "lib victim".....aku just org bwh.....so....y nak slahkan aku? n yg plg aku panas bile dlm bilik meeting....yg mmg taw....state yg dier x taw apa2....yg mmg x taw ujung pangkal....ketawa mengilai-ngilai....wat the fish cake! haaa...kan aku dah mencarot .....even kecarotan aku msih dlm level sopan lagi taw....padan muke!
ish....aku tak menunding pada semua....cume segelintir jer....n kalau la segelintir tue membaca....aku langsung x heran.....biak pi la beb....ada aku kesah~..mcm nie la...aku x sumpah...tpi aku harap la...atleast kowang (umat yg segelintir ni)...rser balik ..n kena balik cam aku kena beb~....n one more thing....x selalu kowang kat atas...beware...aku sedang menaiki ke atas....shhhhh~~~

wei...x kan selamanya kowang nak berperangai cam gitu...hello! talk to the hand.....kowang buat aku kan...pure2 x taw kan....mbik ko ....aku ngn syar printscreen email......directly send to MD.....end of the result....no komen...kiter org da wat yg mana yg ptut...guys...honestly...klo bukan sbb fakulti aku hanya 5 min jer dri pintu blkg tmpt nie.....ish...tu jer sbbnye....ok la beb....aku nak istigfar bebyk2....dari dok marah2...better aku tgk org jual handbag on9....terapi beb...biar la beb....allah kan ada.....

lpas dan tensen2 .....otak aku mcm di sambar2 petir...y? sbb dah lewat 30 min ke clas...top 2.....today class adlah SPSS....wow! giler r...berkecamuk jiwa!..

skg...alhamdulillah....ulser aku da ok...x der la pelat bagai aku ni...hehheheh~~~

bye2

No comments:

Post a Comment