Monday, June 14, 2010

Bertukar menukar

MAHSA, BLok A,Level 8
kak Ekin : shida nper nmpak pucat jer....x cihat?
aku : x larat la sorang2....huuhuhuhu


Opening hours aku da tkar dri 8.00 pgi - 6.00 ptg ke 9.00 pgi - 6.00 ptg...suke ati aku kan...hahhaha...ada yg cuti sesuke hati ...(tidak merujuk kpd syar) .then,aku tkar suker ati r....but,spti biasa aku msuk lib sblum kul 8.00pgi....aku shelve smua between 8-9 + wat daily statistic ...aku sjer wat cm tue...if x,bukak pintu stdnt serbu....bernafas pun x smpt...hohooh.....n if der management yg menjadikan ianya isu....maka sy sudah sgt bersiap sedia utk menyembur point saya...apa laga! jemputlah klo nak ngadu2......

[ wit spupu (alim kan dorang..hehehhe....aku jer perangai cm haram ...ahaks!)...nie time outdoor photography engagement day along.....along punyer pertunangan akan d setori mori dipost laen yaaa ]

Circulation + photocopy + collect n/paper ---> done by me in 1 time....gila kan..kecian gak ngn kak aribah...cnie der mbbs , nursing ngan master & kat cner der topup....huhuhuhu...berjuang gile kn.....pagi nie jer 1 shot 2550 pages utk photocopy.....kompem la kurus jari jemari aku nie....chingg! idea udah dtg...sper2 stdnt yg nk photocopy byk2...aku ckp mbik keesokan arinye......mcm smlm.....sudah2nyer aku ngkut order tue g sec 2...hahahhaha..murah lagi kan....smbil tnggu nyonya tue photocopy...aku lepak cc sebelah.....cerdik x aku syar?
Terima kasih gler wat syar coz bgi aku pjm bilik.....mmg rehat tue la port aku nak berjimba....huuhuhu...mandi pun buleh! cume agak berhati2 kot2 klo kak nora der...x pepasal...dier marah coz aku msuk secara haram...wakakakakka....AAK
Buat syar........smoga cepat sembuh....pasal aku ko hgn wisau yer.....aku der plan baek punyerrr...dun worry ya.....kek lapis !
huhuuhu...smlm dato megat bawak MQA msuk....aduh....nsb baek msuk dok ronda2 jer.....ari ini...sper ckp "naseb baek"....top2 pn zaleha bwk MQA lgi...huhuuhuh......ronda2 shelve & ader sesi soal jwb ckit....smbil2 nervees ...der suara yg ku dgr "x leh compare ngn lib kite" 4 sure la...lib kamu sudah tentu pangkat universiti...kami still university kolej...lgipun sni kan kampus...yang ado!
hohoohohoho

Selamat bertunang Along....muahxxx


No comments:

Post a Comment