Friday, June 18, 2010

penat

KAK ARIBAH....CDA MENGAMBIL INSPIRANSI DRI LUAHAN RASA DRI BLOG MU


ISNIN
sgt penat..yer r .sabtu dah kjer full day kat PBD ....cne topup kjer nak memphotocopy jerk...ahad dah jdi runner utk engagement day along.....non stop photocopy n print..gler ko....aku ari2 doakn mesin tue meletup...kebaboom...costing! aku hanya dpt duduk if der sdtn nak pjm buku....pastu 4 da 1st day buku adalh bersepah mcm haram....adoyaiii....bdak2 nie x pnah g lib ke? asyik2 dok push nak tu nak nie.....alasan nak cepat sbb der kelas..nak blik r...der test la....parents tunggu....so, ada aku kisah! sorry wrong number ok!dpt call dr prof zaharah....mqa will come! tgh sepah2 nak dtg....msuk jer la ek....hohoohoo...nie part plg best.....mmg line print pjg gler...pastu der 1 madam nie mmg slalu dtg print.....top2..dier kner beratur....mak ai....dier sound direct kat bdak2 yg beratur y print byk2 kat cnie...no wonder slalu dier dtg toneer bes..yg bestnyer dier sound dak2 yg aku panas~~....kwang kwang...thuumbs up!

SELASA
2nd day....huhuuhuh.....aku dh cm ner nak handle kjer sorang...dah mule nmpk rentak....aku shelve pgi ari.....kul 9 bru bukak...gedebum gedebum...pintu student dok asyik nak try bukak....if aku bwk breakfast,beta akan menyantap seorang diri dalam karel tepi shelve....aduhh..damainye idup.....isi erut dlu...d bawah kesejukan aircond...waduh waduh...masyuk wwooo......bru leh shelving..susun kusi...susun kad..kemas sne kemas cnie....ok ...aroun 8.50 bru bukak pintu...bru bukak jer pintu..on da same time bdak2 dah tnggu dpn pintu.....siap mengomel why bukak kul 9.....dorang nk photocopy...sbb kul 9 der clax....ada aku kisah~~~as usual.....photocopy jer kjer dorang nie......plg hebat one stdnt dtg utk photocopy 2550 pages... ada pron n kontra nyer...yg besh...smbil menunggu mesih tue jalan..buleh ku labuhkan punggung ku di kusi yg mmg x empuk nie...hohoohoo....bdak2 laen kner hold dier org pnyer print dlu.....tpi x yg x besh stock a4 paper akan cepat abes mengalir spt air.....hohohoo...mqa dt...2 ari bturut2...yg ari nie cm laen ckit...slalu msuk senyum....jer...ni siap kner temu ramah....bedal sudah!

RABU
ari nie dpn lib der kampem derma darah...mmg ramai kat dpn..yang ado!meriah gler kat dpn lib..ingtkan bler da smua focus on kampen tue x der la nak menyinggah lib...top2....sakit pinggang aku d wat nyer...tensen ! wording yg klise dok tergiang2 adalah "akak,nak photostate"........tukar ayat laen buleh x?!!hohoohoh.....klo kjer byk x per...ni pluss wit prngai stdnt yg mmg x respect org langsung....huhuuhuh.....ari tue der 1 lect dtg....sdnt tue der mintak photocopy...n aku ckp x dpt...sbb toner abes...then dier direct.....dpn2 aku nie...ckp kat mr chandra yg aku x mo wat dier pnyer photocopy......watever~~~sekali lgi aku nak ulang wording TENSion...letih wooo......spjg ari ni aku on off demam....x larat .....sgt2.....thnx to joy,kaivern sbb teman akak smpai kul 6.....mauhxxx...in addition suprises visit dr edan n mama....wow!...amazing....cm ner leh lepas msuk mahsa...anyway thnx mama n edan sbb bawak kan kfc tue...n jenguk tmpt ila kerja..... :P

KHAMIS
weeee~~~~sgt penat! starting dah -ve effect....wakil class rap dak mbbs ntr 1 set utk d photocopy....total = 1824 pages....permulaan ari yg ckup indah...dlm ati aku.....giler tabik spring kat mesin nie....bler la ko nak meletop...berkcai terus......hebat! non stop ko kjer mesin ! pgi2 dah kner serang oleh bdak2 nie....rsernyer penuh kaunter...kiaan dok "akak,cm ner print ptptn.....x reti la"....yg belah kiri dok "akak photocopy kak"...yg ado!honestly pinggang aku sgt sakit ...lenguh dowh....yer r...xtra size kan.....thxn to mr chandra n mr mizi dtg melepak d lib utk jenguk aku.....hohohoh...great! sejak 2 menjak nie aku rser cm semacam ckit.....bab n/paper....asyik dpt lmbt jer...plg awal kul 11.....dlm tanda tanya

JUMAAT
ari nie....aku cm biasa.....dtg berbekalkan n.goreng + nugget...lepak dlm lib...nyum2....layan fb skjp jer...kul 9 auto blocking....ok.....start cm relax ckit...sbb lib kehabisan kertas...ner tnggu kul 9.30 bru leh g kacau admin bawah......then...berbekalkan kudrat pompuan yg x berapa nak ada nie....aku mbik a4 paper d bawah..kaunter kasi close jap.....paper ada jer ker lib...mcm 1 berita hot kat cni...top2 der sdtn dtg siap ckp " dgr cm a4 paper bru smpai"....aku senyum sinis jer......imagine dlm satu masa yg sama ada 6 orang staff dtg serang....4 sure byk kan copy nak d wat....adoiiii.........pastu class rap ari tue dtg lgi...noew 200 page...nsb baek ckit jer.....klo x dier nak add 1 copy = 2000 lebih.....weeee~~~...hahahhaha...fire kan~..ari nie aku cm conan......n/paper dpt dlm kul 1 lbeh...mkin ganas....top2 pak guard yg cerdek dok letak atas meja luar lib.......yg ado! nsb baek nmpk....nie siap berebut ngn stdnt laen nie.....ish lmbt pasang gear kompem dak tue da mbil...hohohooh....aku kan canon! aku direct call suplier ..kata member~~~ supplier ckp kul 10 da htr.....asal aku dpt call kul 1...n n/paper utusan x dpt....now i noe! wat cda yerrrr....nanti hang taw ya noooo~~~ thnx kak pojie 4 the 2 cup of tea....weeee~~~ letih + pinggang aku sakit........ esok aku updatte post utk sabtu n ahad...

No comments:

Post a Comment