Friday, June 18, 2010

saya suka buku itu

[ BO6A.... sya rindu kamu smua ..mahu kembali belajar bersama lgi mcm dulu ]


happy saturday.....pgi tdi kaunter d dtangi oleh 1 stdnt....chinese gurl......dier tnyer aku :


Student : Akak mahu tanyer buleh?

Aku : Boleh ...tnyer jer

Student : Saya ada pinjm buku ....... anatomy (sambil mengira2 kepingan kertas yg bru dphotocopy tdi)...saya suke buku tu.....

Aku : jadi.... (smbil mata melayan fb)

Student : boleh x lib jual buku pada saya? sya suka buku itu (2 kali statement ni di nyatakan)

Aku : ish...mana buleh dik..... ini mahsa punya ( stdnt tu wat muke kecian)

Student : cuma tanya ....saya suke suka buku itu......

Aku : (aku sedang tahan gelak)....erm.....cm nie la klo adek berminat dtg ari isnin....akak tnyer my bos@kak aribah.....(tindakan mengelak melayan student tue sgt supaya tidak berulang lgi ayat "saya suke buku itu").....hahahhaha.....

No comments:

Post a Comment