Saturday, June 19, 2010

ingin menempah hantaran?

INGIN MENEMPAH HANTARAN ?
SAMAADA UTK PERKAHWINAN ATAU PERTUNANGAN?
KAMI DI SINI SEDIA MEMBANTU

hehehhe.....berminat ? mser along tunang aku n ekin mendecorate sedikit sebanyak hantaran pertunangannyer ari tuer...yg byk wat kerja utk gubah2 nie adalah ekin....dier berbakat! seyes.....aku participated ckit jer sbb sehari sblum hari pertunangan tue aku kner kerja......hohooh....asalnyer mmg main taram jer...boh layan jer.....top2...bgi aku lawa gak (ingatlah wahai kawan : pujila diri sendiri kerana ia lahir dari hati kerana pujian dr org laen blum tentu dtg dri hati).....thumbs up! berhubung dgn iklan yg wording oren tue...acah jer...acah mak enon! x dernyer......nak bisnes2 nie....sjer jer kasi tagline kat post nie...pihak laki bawa 7...n automatik kami blas 9.....tema peach pink...tpi bler tgk2 lamer cm theme dier adalh gold...arghh...x kesah ...layannn jer....yg penting bangga ngn diri n ekin ...yer r...bdak lib yg mmg tgn x berseni...leh decorate natang nie...huhuuhuh.....yeah! 9 hantaran ....di antaranya ialah : sirih junjung, persalinan kain baju melayu, bekas cincin (tempah kdai sec 18), cekelat ,tat nenas wit lady birth,apple,telur pindang,tuala (by ekin n me), n cupcake (by kak shina : http://colouredsugar.blogspot.com )....petang tue pas bes kerja kat dmnsara...trus rempit ke puncak..mbik cupcake....150 pieces for individual pack + 1 set utk hantaran...so,blik dr puncak mmg aku di nasihatkan byk2 oleh kak syina spaya bawak pelan2...nanti dok rempit..hancur semua....sbbkan aku dok asyik bz kerja n & x byk tulun along dlm bab kemas2 umah ker....pergi tempah apa2 ker.....so,aku menyeponser cupcake2 ini......sbnrnyer aku x taw nak tulun apa..sbb smua nyer aku x berkesempatan utk wat,jdi aku arap dgn cupcake nie...leh wat along happy.....by the way...thanx ekin sbb byk tulun fam aku...luv u...anum u 2.....pas magrib trus aku g beli sub2 decoration utk hantaran...last touchup...sempat mencekik kat bigfoot wit ekin...hohohoh...blik terus la hias2 dan jdi la cm nie :


[ ok kan....... if korang kate x lawa sekali pun....hohoohoh...ada aku kisah?~~~ wakakkaak ]

[ special 4 my luvly along....muahxx ]

[ utk tetamu "DY" : diana yusry ]

[ design by kak shina...idea by kak shina n me also! ]

cerita along tunang x leh post lagi...cter antaran dlu.....sbb tgh tggu pic dr daus a.k.a photographer along....

kerja
tawar hati.... ati aku sgt kosong utk SEMUA
jangan ada yang tanya janga ada yang kata
-end-


p/s: bulan depan ..insyaallah aku nak utk itu!



No comments:

Post a Comment