Sunday, June 6, 2010

Memadatkan Hari MinGGu

Angah Get Well Soon
  • ngn anun ke hkl utk melwt angah....hohoho....alhamdulillah...mkin beransur baek.....still da same...aktif berckp..mahu dok gelak jer....kire ok la tue...mkin aktif mkin boleh cpt baek....go angah! ekin....superb beb! ko sgt kental dlm menjaga angah...besar pahala ko tue...anyway....patient sblh katil angah yg 1st vsit ari tue dah x der....x dpt la cuci mata...baek budak tue.....hormat org tue.....hohoohho~~~
Lubuk Curve
  • ari tue ekin dpt halfday...n public oliday kan....mghabiskan masa d curve....tgk cter lagenda budak setan....smbil tgk smbil kritik...tpi mser part prebiu film + iklan...."mentera" --> film wjib aku nak tonton...ekin yg kental pun seram sejuk tgk prebiu cter tue....hohohooh~~ cara~~tang cter nie ekin ko wjb dok tepi aku bkn di tgh cm kiter tgk lagenda tue.....back to lagenda bdk setan tue...film ni ...only part lisa n farid...ok la...after dat...aduhhh~~~! plg best part lisa punyer muke ner balut akibat accident...ohoho...da cm mak arab ner..part sedih satu wyg gelak cm haram jer...totally da jdi part lucu...hohoohoh~~~

Butik Pengantin, PAS
  • 13 june 2010 ---> pejam celik pejam celik...x lama dah...yehooo...kakak aku dah nak btunang!....hehhehe...n smlm g spotcheck bju along..ok..done! next hantarn2 plak.....anyway....aku ne incharger utk sebenier n merangkap runner di ari tue nanti....runner? naek gunung pangsung pun pancit...der hati nk jdi runner....wowoowowo........smoga smua yg d rancang berjalan dengan lancar....mudah mudahan...amin...pas along tunang...giliran aku ke?hohoohoh~~~




No comments:

Post a Comment