Sunday, June 20, 2010

Jumpa KPOG


sabtu (19 jun 2010)

wording klise yg akan termetra kat post aku sjak dua menjak adalaha "penat"....yes...penat!..sabtu kerja smpai ptg.....pas mgrib siap2 ....der gath wit KPOG...KPOG (kami perempuan otak gile)....crewz time school dlu.......serasa aku dah mpir 2 tahun kot x dpt jmper dengan semua sekali..if jumper msti x ckup korum..now,skrg smua dah der haluan masing2...bler gebang2 malam semlm..huhhu....down doh...smua hebat2...gaji x de nyer taraf aku...smua nyer masyuk...yang ado! ..aimi now dah jdi ckgu..kompem dah terjamin masa depan,rai,pharmacist kat hosp seremban..gaji jer 4k sebulan..now dah pakai toyota per ntah...aku agak kurang mahir tentang keter ni..nush dah jdi tutor kat upm,haa...awal2 dah mampu pegang vios,ilya,bulan 12 nie dier dah cmplete master IB dier kat UK,yana now mmg kerja kat penang..gaji dasyat...pija..harapan geng aku,now officially dah jdi doc....kompem2 la poket lebat nanti....aku? librarian......jauh kan gap ngn geng aku...x per la...da rzeki aku ke arah nie,x nyesal..tpi bersyukur sgt2..tuhan tentukan aku jdi librarian msti der sbb,mcm mak aku ckp dolu2..." klo ila x dpt medic ,dah bukan rzeki..sah2 tkut tgk darah...rzeki jadi librarian..alhamdulillah..syukur,ajar ila more kpd management...klo x cm no leh terer andel trip g melaka n bowling"... syg mak aku.....dlu mak aku ckgu library,now menurun kat aku....bila aku x taw nak wat per,aku diam...aku pikir....kerja aku librarian yg meletihkan nie x seletih buruh kasar kot...lgi letih dorang rsernyer...jdi bgi aku biar la aku susah2 dlu kerja kat mahsa nie...insyaallah,pas susah dpt jmper yg senang...amin....kelmarin jmper dak2 kpog,alang menceritakan persiapan wedding ilya....dis coming julai..congratx beb! u rocks!......aku skrg maw ccri baju light gray...maw wat bju ..kata theme tue....yana, btunang 10/10/10..nice number beb! n kawen bulan 1.....rai,aku rser dah tggu mser jer kot..pja,rsernyer x lama gak tue...nush sudah in luv...aimi rsernyer der...dia x mo bg taw aku lgi ni......aku? entah ! kerja dlu...duit dlm saving asyik kering jer.....dah 2 bulan kot x dpt beli handbag....huhuhu~~~okies dokies....smlm kul 9 mencekik kat kdai mkn sec13,pe namanya...dkt ngn apartment tropicana...dlu bak kata ilya n aimi ok tmptnyer...now! yg ado......decoration jer cm ala2 dpt sentuhan eric kepala botak a.k.a eric leong...hohoh...bab makan, aduh...g mapley lgi besh kowt...aku pesan n.lemak ayam lemon...rasanya?yana ckp ayam kapas...tawar hebe~~~seyes...lgi gile adalh pie dier .....nie dish pakwe yana order....mmg nama dish agak gempak meletop gedebush...tpi realitynyer...hohoohho.....pie (cm dier mbik dr frozen jer) + beberapa helai fries, total up rm 8.... see dat dish mmg x berbaloi....tpi rzeki kan malam itu....terima jer la.....dari org x dpt makan....let say "syukur alhamdulillah"...kan.....pas g mkn...take time utk photoshoot la....hohooho......x sbr utk majlis kawen ilya..dgr smua bawak partner...aku nak g ngn sper nie ek? -blur-


[ credit to ms yana 4 dis cupcake ]

[wit bakal pengantin ;ilya....bler maw nak kenalkan sockx pd kiter org ] ]

[ aku sgt letih time nie...sowi guurls ]

[KPOG - kami perempuan otak giLe ]

[ congratx ilya jihan zaila ]

No comments:

Post a Comment