Monday, August 2, 2010

1 tahun


3 August 2009 ---> time nie aku mule2 gambel soghang dr pbd utk lapor diri (cm askar la plak) kat mahsa....huh.....unexpected utk kjer kat bgunan yang dlu time kcik adalah pjbt abah....dlu kan tu bgunan kerajaan......tpi aku base kat pj....kat tepi ppum tu ...tu.p.tu.p..pejam celik pejam celik...ari nie....dah 1 thun kat cnie........ish..x sngke aku leh survive utk sekian lamanyer......ohh gosh! start working dgn en wan ( terlalu byk utk d cter pasal dis guys.. ouch~..nak ramadhan kan?hlg plak bakal pahala puasa nanti...hohohoho)....d susuli ngn kak abby (she's rockxx!), aini ( partner bisnes pin kartun..) n syar (alamak...per nk ckp nie...nak memuji..kembang lak bobo nie..hohoohoh)....mkin byk kenal perwatakan org...hohoho...same la gak ngn diri sndiri...mkin knal prngai diri....bler da kjer lme2...dah buleh thu "kerja" adalah bukan teori semata2...tpi + dgn prngai....huh!windukan zmn bljr dolu2....tpi klo nak dok dlm "zaman bljr dolu2"...x kjer la nmpk gayanyer.....hohoohoh~~bler da stahun nie...aku dambakan utk beralih angin.[cita2 tinggi nie!]..erm....tpi der 1 bnder yg wat aku stuck...erm...aku nak beskan smua tue sbb dlu aku dah tinggalkan sesuatu... if nak aleh angin area2 snie gak kowt...masalanyer: ada ker tmpt nak beralih angin2 nie? buang angin boleh la....ooopsss...hahahahha~~~

[ sbnrnyer...now aku tgh nervous (normal rite?) jap g nak bgi briefing kat new MBBS students ]

3 August 2010 --->erm...so, agak2 der increament x pasni? hope so! 1st thing..aku nak wat satu bnder nie...miah help me okies! 2nd...bes kan stadi cda.....3rd....kembali menyaving tue beli bnder itu? erm...n now buleh aku imagine " apakah shida pada 5 thun akan dtg?"..klo der duit lbeh aku nak g jauh..........................jauh dri SEMua .END


No comments:

Post a Comment