Thursday, August 26, 2010

fukuk = pokok

morning....slmat ari jumaat pagi yg aku sgt sgt suke
hohohoho....fderal x de keter...weyooooo~~
slalunyer plg awal 6.45...kompem la btu 3 tue dah merangkak2...tpi.....zooom...top3....7.30 dah smpai....gler awal kan...yer la...ari nie slgor kan public oliday....nuzul al-quran
tmpt aku kjer jatuh belah pj....tpi kan...dr dulu mase aku start2 kjer aku dok pkir2 gak...y la kan even daerah pj, di selenggara oleh mbpj tpi tang nama negeri...jtuh kuala lumpur.....mayb sempadan kowt..kowt...
dktkan ngn pintu gerbang "selamat dtg ke kuala lumpur"...so, mengharap cuti hari wilayah jer la utk special case for KL tpi dah lopas la 1 feb ari tue...
blik nie kompem la jem...msti org cuti g kl shoppin shappan...
aku x shoppin lgi...bju bru 1 tue pun aku da pkai ari tue...
x per la....gner mane yg ader...hahahha
okies..maw stdi...esok der test OI...wish me luck guys....da di du du~~~

[ sjer jer post pic nie..."ter"jmper dlm hp ...ihihiihih ]
P/S: KPD sesape yg x nal sper la gerangan mamat d sebalh ku ni...ni la ex- aku (hohohooh....gurau jerk)

3 comments:

ARIBA said...

hessshh..mana boleh jadi ni...hehehe..akak baru nak tackle, dah jadi ex cda rupanya mamat ni..:-p

Noor Rashidalila Ab Rashid said...

hahahahha....ish ...skrg dier da solo...maklum la kami berpisah cara baek...wkakakakak~~~~

ARIBA said...

:-p...

Post a Comment