Thursday, August 12, 2010

bila aku tak bangun esok hari

  • hai...u'olls dsne....hehhe...x lmbt sekirenyer ingin diriku ini mengwish slmat menjalani ibadah puasa......erm...wat to stori nie...hohohooh..start from last monday...huhuuh..new intake for nursing stdnt ..almost 200 ++ (info from pak wira)...smua nyer berkmpung di sni...x de kat main campus...+ new intake 4 physio (agak ramai) and 100 ++ new intake for MBBS.....cmpur dgn stdnt yang sedia ada...mak ai...pack dowh...sardin pun 2 ekor jer dlm tin...hahahahha......selase lpas mmg pening gler ...aku rser2 symptom2 yang aku ada nie mcm migrain....ish..jgn la smpai cm tu...mana x nyer....lib da mcm pe ntah....pada kawan2 baek aku ....korang x pnah ckp cda garang kan? mri msuk lib ..menyamar jdi sdnt....msti ko rser "cda sdah brubah"..bukan per...seyes...poning2....20% aku x slhkan dia oorg.....sbb x der induksi psal lib utk new intake nie...yg der pun utk mbbs jer....erm....but other percentaage .....hahahaha...lu pikir la sndiri!...
  • bolan poser mahsa bgi masuk 8.30 blik 4.30....as usual 4.30 ... kul 5 la bru la ak tutup lib..hoohoohhho....my 1st day poser....trun fderal jer...MAKTOM!....cm semut yg x buleh gerak....gler kan penangan bulan puasa nie....bunyi hon sner n dsini....ekekkeke...aku pun kekdg buhsan dlm jem..top2...aku terhon....ter?hahahhah...yer ker "ter"...wakakkakak..smpai bazar 24...mak ai...dah der yg tutup payung..maklum la....bnder jualan sudah bes.....untungnyer.....pak cik zainal a.k.a jiran aku.....jual nasi ambeng......nie lagi la...dah la sold out (mcm tgk movie jer)....last b4 tutp payung siap jual cupcake nie....ish...pelik kan...kate ko!...tpi jgn ckp beb...even letak cupcake jer...der yg membeli....wah, time2 poser nie jual apa pun laku ....hohoho....bazar 19 dlu....hohoohoh...rmai gle org beratur....guest wat? per yg dorang dok nak beli tu...just cucur bawang jer......ckp lebat...tpi one of them adalah AKU...wakkakakak.....


ENTRY NI AKAN DI SAMBUNG LGI...... [NGANTUK DONG!]

No comments:

Post a Comment