Sunday, August 29, 2010

kain pelekat lalala~~~ kain batik?

morning.....lgi 10 ari nak rayer....yeehooo... cm budak2 jer aku nie..wakkaka~~ entry nie sjer aku nak share kat sper2 yg sudi bce blog ku ini... pgi2 dok beratur kat trafic light dpn Ppum...baek pnyer kalaoke lagu2 ryer dlm keter.. top2...der la keter bg lampu hazard (btulkan ejaan ku ini?) emergency nie...nsb baek la keter tue dpn keter aku..klo blkg? gelipit gak.... fyi, klo jem ka fderal....top2... bunyi ni no ni no..means...ambulance la... korang taw apa yg 1st action yg aku wat.... ketepikan keter? oh noe! tidak tidak tidak.... aku trus pelahankan vol radio.....hahahhahahaha...pastu bru la aku ketepikan keter.... x masuk akal kan...negnegnege~~~ back to the topic...psal keter wira yg bgi lampu hazard (btulke aku eje nie -pertanyaan buat kali ke 2) top...ada sorang anak dara belari2 ke arah trafic light....dgn kaen batik nyer... top2 la aku dlm keter "kain pelekat lalalallal".....adek tu g inform kat polis yg jger trafic light tue rsernyer dlm keter dier der org nak bersalin kowt...smoga selamat segalanya.... tu jer la aku nak stori mori lori pepgi nie... daaaaa~~





p/s : sudah lama

3 comments:

ARIBA said...

alamak..nak terberanak dah dalam kete ke??...hehehehe..ngerinya..

Noor Rashidalila Ab Rashid said...

hehhehehe.taw x per...
akak jger kandungan elok3 spertimana cda menjger kandungan lemakku....

ARIBA said...

hahaha..noted!...:-)

Post a Comment