Monday, August 16, 2010

memakir kereta

smlm mcm2 berlaku.....dr pgi smpai ptg...dr kes kad matrik,jam,stdnt bru sampai la ke kes renew merenew...ish ish....but kter syar al yahya.....wat pas is pas...wakakkakak~~~entry kli nie aku nak tulis pasal parking.....tdi g mbik kad matrik....mmg pas tu tinggi tgn aku bedoa spaya parking kat tmpt aku kjer nie der lgi...mak ai....mmg full....gler r....kuar skjp dah x leh msuk...pack gler...ikan sardin.....ikan sardin pun 2 ekor jer kowt kat dlm tin....hohoohoh....dgn segala hormatnyer ingin ku beritahu yg diriku ini mmg sgt x mahir parking melintang....pagi2 x rsau utk parkir kan kereta coz sy dtg sgt awal...sengakatan dengn para2 academicians (btul ker aku eje nie...hohooh) dri mdical dptment....hoohohoho..jdi,bak kata mama n abah...biler pgi2...rzeki terbuka dgn byk...jdi mmg tmpt parking sgt byk ....siap buleh pilih nak melintang or nak parking menegak...oppps! menegak? ko ingat main shahiba ker...hohohoho...menegak tue means ala parking yang maen msuk lot jer...ala, cm ner nak terangkan nie....serender! per ntah nama care parking tu....hohohooh....ok berbalik dri situasi parking pgi tdi...sewal pgi mmg dah baek punyer pot parking kat blkg cafe...yg nie parking melintang.....maklum x der org parking lgi...jdi dgn bangge la aku zrooom msuk parking tue....ish...klo der keter di dpn n dblkg....msti kompem aku terkial2....then.....kuar jap mbk kad matrk....top2, blik ke kolej...trus da kner rembat pot tue...aduh...terbakar gak...tpi poser2...sabar2...hihihih...aleh....no choice g la u-turn blik msuk kfc...park kat ctue...kfc tu mmg btul2 blkg kolej nie...mmg if klo dok tepi pagar leh gak tergugat imam poser coz kompem2 la bau kfc baek punyer dpt dihidu ...nyum nyum nyum~~. park kat ctu...bajet pintu blkg dier bukak la...sekali dah aku memanjat tangga besi yg mpir reput tue...top2...pintu tue kunci.....selalu der scurity guard buleh la dier tulun bukak...tpi aku rse sjak der kes org luar msuk kolej kejar anak dara kat cnie....mmg di perketatkan la sistem keselamatan d sini...ok aku x kan nak mentawaf satu kolej nie kowt.....jdi aku pecut trus msuk ke kolej blik...great! der 1 lot ...btul2 dkt dgn lif basement...mmg kuar lif trus buleh lompat msuk dlm keter...hohooh.....suke mmg suke...tp top2...der keter kat dpn blkg..ni yang nyah lemah nie....hoohohoho~~...mahu dlm 5 minit jugak aku dok pulas kiri pulas kanan....aku kompem la dak2 nursing yg dok melepak tpi2 dok gelak kan aku.....yer r..parking sesimple tue x lepas2......hohoohoh.....jdi aku mls la nak parking ctu...jdi aku terus usha lot kat blkg kolej....fuhhh....alhamdulillah....der gak lastly....yg nie...pon aku terkial2...der 1 mamat security mmg dok tgk teletah aku.....wakkaka....aku x reti la!....tpi aku nak gak!hohohooh....tu je kowt alkisah utk ari nie...huhu...skrg free ckit sbb bdak2 sbok beli buku kat dpn lib......untung si kamal bookstore nie...dak2 baru beli buku mak ai cm beli handbag...ooopss...handbag.....hahahhaha...bulan nie x beli lgi....hihihhi [kaler pink or oren or itam...ish ish ish]


[ uolls tgk sesuke ati ayam aku jer parking...kat wall tu dah sebesar alam tulis..NO PARKING......hahahahha ...ada aku kesah!]



No comments:

Post a Comment